Lediga jobb Needo Recruitment Group AB i Norrköping

Se alla lediga jobb från Needo Recruitment Group AB i Norrköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Norrköping som finns inom det yrket.

Field Service Technician till Honeywell!

Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du starta dagen hemifrån och är en initiativtagande person som uppskattar att arbeta med frihet under ansvar? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produk... Visa mer
Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du starta dagen hemifrån och är en initiativtagande person som uppskattar att arbeta med frihet under ansvar? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Du startar din dag hemifrån, tar sedan emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Du behöver inte ha tidigare erfarenheter inom QCS utan kommer under den första tiden arbeta tätt tillsammans med dina erfarna kollegor där du får en gedigen introduktion och löpande utbildningar för att på sikt bli en nyckelspelare i organisationen. Rollen kommer vidare innebära självständigt arbete med stort ansvar men också nära samarbete med ditt team vid större projekt. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin alternativt en motsvarande arbetserfarenhet och positiv till att lära sig nya saker. Du har B-körkort, förstår vikten av god service vilket du levererar till dina kunder runt om i Sverige och uppskattar att arbeta med frihet under ansvar. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som är driven och med hjälp av din tekniska kompetens och din problemlösningsförmåga vill du utvecklas i rollen. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Att du är initiativtagande och har ett stort intresse för att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Hemgaragerad - bosatt i Norrköping/Linköping med omnejd (cirka 30 mils radie)

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Affärsområdeschef inom fastighetsbranschen!

Ansök    Aug 29    Needo Recruitment Group AB    Ekonomichef
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affär till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig! Om FF Fastighetsservice FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företa... Visa mer
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affär till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig!

Om FF Fastighetsservice

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till deras kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.



Sedan 2021 är FF Fastighetsservice en del av Nordens största Fastighetsservice koncernen PHM Group.

Om rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning

I rollen som affärsområdeschef brinner du för affärsmannaskap och att självständigt driva och utveckla vår ekonomiska förvaltningsorganisation. I teamet ingår ca 10 förvaltningsekonomer som alla har erfarenhet av löpande redovisning och ekonomiarbete för kunder - som både är BRF-föreningar och privata fastighetsägare runt om i landet. De hanterar allt från löpande bokföring och ren administration till att upprätta budget och bokslut. I rollen har du även ansvar för uthyrningsgruppen som hjälper kunderna med att hyra ut deras lägenheter. I teamet ingår en handfull medarbetare.

Som chef för ekonomiska förvaltningen ser vi att du har förmågan att leda förändringar och driva lönsamhet genom aktivt ledarskap, både tillsammans med gruppen och på egen hand. Genom ditt ledarskap ser vi därför att det är vikigt att få med dig teamet och lyfta såväl gruppen som den enskilda medarbetaren. Vi vill att du i rollen skapar en för ändamålet effektiv organisation med välsmorda rutiner och ansvarar för att dessa följs upp och utvecklas vidare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Etablera lönsamhet och kundnöjdhet som centrala begrepp i teamet
Proaktivt arbeta mot uppsatta resultat- och försäljningsmål
Arbeta med hela säljprocessen, från marknadsföring och offertskapande till avslut – inklusive deltagande vid mässor och kundbesök
Samverka med syskonbolagen inom koncernen som också erbjuder ekonomisk förvaltning för att lära av vad de gör bättre, samt ge råd om hur de kan utvecklas


En viktig komponent i din roll blir att fortsätta arbetet att digitalisera kundupplevelsen och samtidigt driva interna effektiviteten. Basen för detta är företagets egenutvecklade digitala plattform Realnode som byggts specifikt för att modernisera fastighetsbranschen och ge branschkollegorna en ordentlig utmaning.

FF Fastighetsservice erbjuder dig en oerhört intressant och central tjänst där du rapporterar direkt till VD, blir en del av ledningsgruppen och har stor möjlighet att påverka företaget och din roll – och branschen i stort.

Om dig

Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har tidigare ledarerfarenhet med bevisat mycket goda resultat. Du besitter sen tidigare erfarenhet som ledare över chefer samt erfarenhet från ekonomisk förvaltning inom fastighetssektorn- och/eller facility management är meriterande.

Du har en analytisk förmåga, affärsmässighet och en god organisatorisk förmåga, och trivs i att få utveckla och sätta tydliga rutiner och processer. Vidare är du strukturerad och har god prioriterings- och beslutsförmåga. Du trivs med att arbeta i högt tempo och mot uppsatta mål och gillar ett arbetsklimat där samarbete är en självklar del av din dag. Som chef och ledare är du kommunikativ, tydlig, involverande och lösningsorienterad och får människor runt omkring dig att trivas och växa. Du har fallenhet för att verka såväl operativt som mer strategiskt och trivs som bäst att arbeta med båda delarna.

Då FF Fastighetsservice är en del av Nordens största koncern inom fastighetsservice PHM Group (www.phmgroup.fi) är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, inte minst då du har en framträdande roll att driva koncernens förbättringsarbete inom ekonomisk förvaltning.

Viktigt för tjänsten är

Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande
Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en organisation som genomgår förändring
Att du är driven, kommunikativ och relationsskapande
Goda kunskaper av svenska och engelska i tal och skrift


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping med omnejd.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Affärsområdeschef för FF Fastighetsservice intressant? Vi arbetar löpande med urval & intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper.

Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Field Service Technician inom QCS till Honeywell!

Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika p... Visa mer
Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Som Field Service Technician tar du emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Vanligtvis arbetar du självständigt på fältet men dina kollegor är alltid ett samtal bort. Vid större projekt samarbetar du med ditt QCS-team. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin. Alternativt ser vi att du har arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig där du arbetat med QCS eller kamerasystem. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som trivs bra med att arbeta kundnära och som förstår vikten av god service. Med hjälp av din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga har du utvecklat en stark känsla för att underhålla och utveckla samarbeten. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Gedigen teknisk kompetens inom QCS och/eller Safety Systems alternativt en stor vilja att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, provision, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Norrköping.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Affärsområdeschef inom fastighetsbranschen!

Ansök    Jul 15    Needo Recruitment Group AB    Ekonomichef
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affär till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig! Om FF Fastighetsservice FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företa... Visa mer
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affär till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig!

Om FF Fastighetsservice

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till deras kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.



Sedan 2021 är FF Fastighetsservice en del av Nordens största Fastighetsservice koncernen PHM Group.

Om rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning

I rollen som affärsområdeschef brinner du för affärsmannaskap och att självständigt driva och utveckla vår ekonomiska förvaltningsorganisation. I teamet ingår ca 10 förvaltningsekonomer som alla har erfarenhet av löpande redovisning och ekonomiarbete för kunder - som både är BRF-föreningar och privata fastighetsägare runt om i landet. De hanterar allt från löpande bokföring och ren administration till att upprätta budget och bokslut. I rollen har du även ansvar för uthyrningsgruppen som hjälper kunderna med att hyra ut deras lägenheter. I teamet ingår en handfull medarbetare.

Som chef för ekonomiska förvaltningen ser vi att du har förmågan att leda förändringar och driva lönsamhet genom aktivt ledarskap, både tillsammans med gruppen och på egen hand. Genom ditt ledarskap ser vi därför att det är vikigt att få med dig teamet och lyfta såväl gruppen som den enskilda medarbetaren. Vi vill att du i rollen skapar en för ändamålet effektiv organisation med välsmorda rutiner och ansvarar för att dessa följs upp och utvecklas vidare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Etablera lönsamhet och kundnöjdhet som centrala begrepp i teamet
Proaktivt arbeta mot uppsatta resultat- och försäljningsmål
Arbeta med hela säljprocessen, från marknadsföring och offertskapande till avslut – inklusive deltagande vid mässor och kundbesök
Samverka med syskonbolagen inom koncernen som också erbjuder ekonomisk förvaltning för att lära av vad de gör bättre, samt ge råd om hur de kan utvecklas


En viktig komponent i din roll blir att fortsätta arbetet att digitalisera kundupplevelsen och samtidigt driva interna effektiviteten. Basen för detta är företagets egenutvecklade digitala plattform Realnode som byggts specifikt för att modernisera fastighetsbranschen och ge branschkollegorna en ordentlig utmaning.

FF Fastighetsservice erbjuder dig en oerhört intressant och central tjänst där du rapporterar direkt till VD, blir en del av ledningsgruppen och har stor möjlighet att påverka företaget och din roll – och branschen i stort.

Om dig

Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har tidigare ledarerfarenhet med bevisat mycket goda resultat. Du besitter sen tidigare erfarenhet som ledare över chefer samt erfarenhet från ekonomisk förvaltning inom fastighetssektorn- och/eller facility management är meriterande.

Du har en analytisk förmåga, affärsmässighet och en god organisatorisk förmåga, och trivs i att få utveckla och sätta tydliga rutiner och processer. Vidare är du strukturerad och har god prioriterings- och beslutsförmåga. Du trivs med att arbeta i högt tempo och mot uppsatta mål och gillar ett arbetsklimat där samarbete är en självklar del av din dag. Som chef och ledare är du kommunikativ, tydlig, involverande och lösningsorienterad och får människor runt omkring dig att trivas och växa. Du har fallenhet för att verka såväl operativt som mer strategiskt och trivs som bäst att arbeta med båda delarna.

Då FF Fastighetsservice är en del av Nordens största koncern inom fastighetsservice PHM Group (www.phmgroup.fi) är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, inte minst då du har en framträdande roll att driva koncernens förbättringsarbete inom ekonomisk förvaltning.

Viktigt för tjänsten är

Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande
Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en organisation som genomgår förändring
Att du är driven, kommunikativ och relationsskapande
Goda kunskaper av svenska och engelska i tal och skrift


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping med omnejd.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Affärsområdeschef för FF Fastighetsservice intressant? Vi arbetar löpande med urval & intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper.

Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Field Service Technician inom QCS till Honeywell!

Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika p... Visa mer
Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Som Field Service Technician tar du emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Vanligtvis arbetar du självständigt på fältet men dina kollegor är alltid ett samtal bort. Vid större projekt samarbetar du med ditt QCS-team. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin. Alternativt ser vi att du har arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig där du arbetat med QCS eller kamerasystem. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som trivs bra med att arbeta kundnära och som förstår vikten av god service. Med hjälp av din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga har du utvecklat en stark känsla för att underhålla och utveckla samarbeten. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Gedigen teknisk kompetens inom QCS och/eller Safety Systems alternativt en stor vilja att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, provision, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Norrköping.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Field Service Technician inom QCS till Honeywell!

Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika p... Visa mer
Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Som Field Service Technician tar du emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Vanligtvis arbetar du självständigt på fältet men dina kollegor är alltid ett samtal bort. Vid större projekt samarbetar du med ditt QCS-team. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin. Alternativt ser vi att du har arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig där du arbetat med QCS eller kamerasystem. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som trivs bra med att arbeta kundnära och som förstår vikten av god service. Med hjälp av din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga har du utvecklat en stark känsla för att underhålla och utveckla samarbeten. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Gedigen teknisk kompetens inom QCS och/eller Safety Systems alternativt en stor vilja att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, provision, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Norrköping.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Affärsområdeschef inom fastighetsbranschen!

Ansök    Jul 14    Needo Recruitment Group AB    Ekonomichef
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affärs till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig! Om FF Fastighetsservice FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som föret... Visa mer
Letar du efter din nästa ledarskapsutmaning och vill växa en affärs till nya höjder? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Då är detta tjänsten för dig!

Om FF Fastighetsservice

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till deras kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.



Sedan 2021 är FF Fastighetsservice en del av Nordens största Fastighetsservice koncernen PHM Group.

Om rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning

I rollen som affärsområdeschef brinner du för affärsmannaskap och att självständigt driva och utveckla vår ekonomiska förvaltningsorganisation. I teamet ingår ca 10 förvaltningsekonomer som alla har erfarenhet av löpande redovisning och ekonomiarbete för kunder - som både är BRF-föreningar och privata fastighetsägare runt om i landet. De hanterar allt från löpande bokföring och ren administration till att upprätta budget och bokslut. I rollen har du även ansvar för uthyrningsgruppen som hjälper kunderna med att hyra ut deras lägenheter. I teamet ingår en handfull medarbetare.

Som chef för ekonomiska förvaltningen ser vi att du har förmågan att leda förändringar och driva lönsamhet genom aktivt ledarskap, både tillsammans med gruppen och på egen hand. Genom ditt ledarskap ser vi därför att det är vikigt att få med dig teamet och lyfta såväl gruppen som den enskilda medarbetaren. Vi vill att du i rollen skapar en för ändamålet effektiv organisation med välsmorda rutiner och ansvarar för att dessa följs upp och utvecklas vidare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Etablera lönsamhet och kundnöjdhet som centrala begrepp i teamet
Proaktivt arbeta mot uppsatta resultat- och försäljningsmål
Arbeta med hela säljprocessen, från marknadsföring och offertskapande till avslut – inklusive deltagande vid mässor och kundbesök
Samverka med syskonbolagen inom koncernen som också erbjuder ekonomisk förvaltning för att lära av vad de gör bättre, samt ge råd om hur de kan utvecklas


En viktig komponent i din roll blir att fortsätta arbetet att digitalisera kundupplevelsen och samtidigt driva interna effektiviteten. Basen för detta är företagets egenutvecklade digitala plattform Realnode som byggts specifikt för att modernisera fastighetsbranschen och ge branschkollegorna en ordentlig utmaning.

FF Fastighetsservice erbjuder dig en oerhört intressant och central tjänst där du rapporterar direkt till VD, blir en del av ledningsgruppen och har stor möjlighet att påverka företaget och din roll – och branschen i stort.

Om dig

Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har tidigare ledarerfarenhet med bevisat mycket goda resultat. Du besitter sen tidigare erfarenhet som ledare över chefer samt erfarenhet från ekonomisk förvaltning inom fastighetssektorn- och/eller facility management är meriterande.

Du har en analytisk förmåga, affärsmässighet och en god organisatorisk förmåga, och trivs i att få utveckla och sätta tydliga rutiner och processer. Vidare är du strukturerad och har god prioriterings- och beslutsförmåga. Du trivs med att arbeta i högt tempo och mot uppsatta mål och gillar ett arbetsklimat där samarbete är självklart del av din dag. Som chef och ledare är du kommunikativ, tydlig, involverande och lösningsorienterad och får människor runt omkring dig att trivas och växa. Du har fallenhet för att verka såväl operativt som mer strategiskt och trivs som bäst att arbeta med båda delarna.

Då FF Fastighetsservice är en del av Nordens största koncern inom fastighetsservice PHM Group (www.phmgroup.fi) är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, inte minst då du har en framträdande roll att driva koncernens förbättringsarbete inom ekonomisk förvaltning.

Viktigt för tjänsten är

Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande
Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en organisation som genomgår förändring
Att du är driven, kommunikativ och relationsskapande
Goda kunskaper av svenska och engelska i tal och skrift


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping med omnejd.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Affärsområdeschef för FF Fastighetsservice intressant? Vi arbetar löpande med urval & intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper.

Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Field Service Technician inom QCS till Honeywell!

Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika p... Visa mer
Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Som Field Service Technician tar du emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Vanligtvis arbetar du självständigt på fältet men dina kollegor är alltid ett samtal bort. Vid större projekt samarbetar du med ditt QCS-team. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin. Alternativt ser vi att du har arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig där du arbetat med QCS eller kamerasystem. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som trivs bra med att arbeta kundnära och som förstår vikten av god service. Med hjälp av din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga har du utvecklat en stark känsla för att underhålla och utveckla samarbeten. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Gedigen teknisk kompetens inom QCS och/eller Safety Systems alternativt en stor vilja att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, provision, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Norrköping.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Säljande Regionchef till DENSIQ!

Ansök    Apr 11    Needo Recruitment Group AB    Utesäljare
Säljande Regionchef till DENSIQ! Har du en bakgrund inom teknisk försäljning mot processindustrin? Är du kundfokuserad och har en fallenhet för att bygga och utveckla långsiktiga relationer? Är du en målmedveten lagspelare som vill skapa dig ett namn inom branschen? Vill du förvalta kundrelationer och brinner för att ge den bästa servicen? Då är rollen som Säljande Regionchef på DENSIQ något för dig! Om DENSIQ Bolaget grundades 1918 av en grupp ingenjöre... Visa mer
Säljande Regionchef till DENSIQ!

Har du en bakgrund inom teknisk försäljning mot processindustrin? Är du kundfokuserad och har en fallenhet för att bygga och utveckla långsiktiga relationer? Är du en målmedveten lagspelare som vill skapa dig ett namn inom branschen? Vill du förvalta kundrelationer och brinner för att ge den bästa servicen? Då är rollen som Säljande Regionchef på DENSIQ något för dig!
Om DENSIQ

Bolaget grundades 1918 av en grupp ingenjörer inom varvsindustrin som Specialmaskiner AB vilket sedermera blev Specma Seals.



Företaget har under åren utvecklats från att vara en lokal leverantör av tätningslösningar till en ledande nordisk partner inom tätningsteknik och verkar sedan 2017 under namnet DENSIQ.



Denna utveckling har skett såväl organiskt som via förvärv. Under de senaste åren har bl.a. verksamheter i Norge och Finland förvärvats vilket stärkt positionen som ledande leverantör av tätningslösningar ur ett nordiskt perspektiv.



Om rollen som Säljande Regionchef

Som Säljande Regionchef kommer du att ansvara för DENSIQs kunder inom Region Mitt, vilket omfattar Norrköping, Örebro, Stockholm och Sundsvall med omnejd. Ditt uppdrag består huvudsakligen av att förvalta, underhålla och utveckla relationen med befintliga kunder genom att säkerställa att de känner till och har förståelse för DENSIQs tjänster och produktportfölj. Målet är att stärka DENSIQs affärer och utöka andelarna på marknaden. För att säkerställa kundfokus och optimal leverans kommer du även att ansvara för att följa upp servicepartners. Vidare kommer du att arbeta nära en Affärsutvecklare som initierar dialog med nya kunder, Produktspecialister som är ditt tekniska bollplank och Offertingenjörer som hjälper dig att skräddarsy kunderbjudanden.



I tjänsten kommer du att utgå från ditt hemmakontor och förväntas spendera större delen av arbetstiden ute hos kund. I tjänsten förekommer övernattning på annan ort 1–2 gånger i veckan. Du arbetar med frihet under ansvar och planenerar i dialog med kund hur dina kommande arbetsveckor ska se ut.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Förvalta och utveckla kundrelationer inom processindustrin.

• Informera och säkerställa att DENSIQs kunder känner till DENSIQs utbud av tjänster och produkter.

• Arbeta nära Affärsutvecklare, Produktspecialister, Offertingenjörer och Servicepartners för att stärka DENSIQs affärer och position på marknaden.



Om dig

Vi söker dig som har minst en gymnasial utbildning, gärna inom teknik, och som har erfarenhet av teknisk försäljning inom processindustrin och/eller med återförsäljare inom relevant bransch. Har du en relevant eftergymnasial utbildning är det meriterande. Vidare söker vi dig som är trygg i ditt ledarskap och har tidigare erfarenhet av arbetsledning, mentorskap, coachning eller dylikt. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha möjlighet att arbeta hemifrån och kunna övernatta 1-2 dagar i veckan på annan ort inom Sverige, Region Mitt. B-körkort och flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav.



För att lyckas i rollen som Säljande Regionchef behöver du uppskatta att arbeta med frihet under ansvar och ha en fallenhet för att bygga och förvalta goda relationer. Vidare behöver du ha ett prestigelöst och målorienterat förhållningssätt samt förstå vikten av att sätta laget före jaget. En förutsättning för att trivas i rollen är nyfikenheten och viljan att utvecklas inom försäljning.



Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet av försäljning inom processindustrin och/eller med återförsäljare inom relevant bransch.

• Att du är trygg i ditt ledarskap och har en god förmåga att bygga och förvalta relationer.

• B-körkort och möjlighet att övernatta 1-2 gånger i veckan på annan ort samt möjlighet att arbeta hemifrån.

• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.



Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Region mitt, Stockholm, Sundsvall, Örebro, Norrköping.

Lön: Fast lön + Bonus, Förmånsbil.



Låter rollen som Säljande Regionchef intressant? Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Field Service Technician inom QCS till Honeywell!

Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig! Din roll som Field Service Techician I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika p... Visa mer
Har du erfarenhet av QCS och/eller Safety Systems? Drivs du av tekniska utmaningar och vill arbeta på ett marknadsledande globalt företag? Vill du ansvara för att konfigurera och serva Honeywells QCS-system? Då kan tjänsten som Field Service Technician hos Honeywell vara något för dig!

Din roll som Field Service Techician

I rollen som Field Service Technician kommer du att arbeta ute hos välkända kunder inom processindustrin med bolagets kundspecifika produktlösningar för Quality Control Systems (QCS) och/eller Safety Systems. Som Field Service Technician tar du emot uppdrag från en planerare och blir därefter kontaktperson för kunden. Väl ute hos kund kommer du att arbeta med felsökning, förebyggande underhåll, systemkonfiguration och implementation, hård- och mjukvaruuppgraderingar och applikationsprogrammering. Vanligtvis arbetar du självständigt på fältet men dina kollegor är alltid ett samtal bort. Vid större projekt samarbetar du med ditt QCS-team. I rollen kan du komma att övernatta en till två dagar i veckan för att utföra serviceuppdrag och interna utbildningar inom Sverige, Norge och Danmark.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ansvara för QCS och/eller Safety Systems-optimering, felsökning av mjukvara, mjukvaruuppgradering och applikationsprogrammering.
Förebyggande underhåll och reparation av hårdvara på bolagets produktlösningar.
Du kommer att ansvara för projektets olika faser från att förstå användarkrav, dokumentation, granska krav och testa produkterna.
Vara en ambassadör för Honeywell och därmed leverera god kundservice som stärker affären.


Om dig

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom Automation, Mekatronik, Programmering och/eller Maskin. Alternativt ser vi att du har arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig där du arbetat med QCS eller kamerasystem. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav. För att lyckas i rollen behöver du behärska flytande engelska i tal och skrift, svenska är meriterande.

Vidare söker vi dig som trivs bra med att arbeta kundnära och som förstår vikten av god service. Med hjälp av din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga har du utvecklat en stark känsla för att underhålla och utveckla samarbeten. Vi ser också att du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina färdigheter så att ni som team optimerar tillvägagångssätt såväl som processer.



Viktigt för tjänsten är

Gedigen teknisk kompetens inom QCS och/eller Safety Systems alternativt en stor vilja att utvecklas.
Engelska i tal och skrift.
Körkort B och flexibilitet till resor och övernattningar.
Att du är serviceinriktad, problemlösare och samarbetsvillig.






Vad Honeywell erbjuder dig

Honeywell är ett marknadsledande företag med ett starkt fokus på innovation och utveckling. De erbjuder gedigen upplärning i form av teori varvat med praktik, möjligheter att bli certifierad inom olika delar i bolaget samt vidareutvecklas inom rollen i olika steg. Som medarbetare tar du del av en kompetensutvecklingsplan och det finns många exempel på medarbetare som gjort karriär, både genom fortsatt teknisk specialisering samt inom ledande befattningar. Du erbjuds en förmånlig lön, provision, tjänstebil, frihet under ansvar och ett sammansvetsat team.

Övrigt

Start: Omgående, eller enligt överenskommelse.

Omfattning: 100%, Heltid.

Plats: Norrköping.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Field Service Technician till Honeywell intressant? Urvalet sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Junior Sälj – och Ekonomiassistent till Olema Truckspecialisten!

Gillar du kombinationen av ekonomi, administration och support? Är du i början av din karriär och vill ha en varierad arbetsvardag? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent- och säljsupport på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig! Om Olema Truckspecialisten Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillha... Visa mer
Gillar du kombinationen av ekonomi, administration och support? Är du i början av din karriär och vill ha en varierad arbetsvardag? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent- och säljsupport på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig!

Om Olema Truckspecialisten

Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservdelar till dessa. Verksamheten bedrivs i stora delar av Sverige med servicetekniker från Dalarna i norr till Skåne i söder.

Olema Truckspecialisten är generalagent för Cat Lift Truck i Sverige som majoriteten av servicen är på men samtliga märken innefattas. Det förekommer också service av andra maskiner såsom städmaskiner.

Du kommer till en arbetsplats som värderar gemenskap, utveckling och långsiktighet där du får utveckla dina kunskaper inom ekonomi, marknad och kommunikation. På Olema Truckspecialisten får du möjlighet att gå bredvid och lära dig av en erfaren ekonomiansvarig vars arbetsuppgifter du kommer avlasta.

Om rollen som Sälj- och ekonomiassistent

Som Sälj- och ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten kommer du att vara placerad på verksamhetens huvudkontor i Norrköping och även ha ett tätt samarbete med kontoret i Göteborg. Du kommer att arbeta i en supporterande roll därdina huvudsakliga arbetsuppgifter består av löpande bokföring i form av kund- och leverantörsfakturor. Vidare kommer du att vara behjälplig vid avstämningar och avlasta ekonomiansvarig med diverse ekonomiadministration. För variation kommer du också att supportera säljarna med administrativa uppgifter med bland annat övervakning och koordinering av leveranser och offerter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Hantering av kund- och leverantörsfakturor.
Stötta ekonomiansvarig med avstämningar och ekonomiadministration.
Stötta säljarna administrativt med bland annat offerter och leveransövervakning.


Om dig

Vi ser gärna att du som söker har en gymnasieexamen inom Ekonomi. Vi tror även att du har minst ett års erfarenhet av ekonomirelaterat arbete. Vidare ser vi att du har flytande kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift samt besitter goda kunskaper i Office-paketet. Meriterande för tjänsten är erfarenhet av Visma och/eller GARP.

För att lyckas i rollen som Sälj-och ekonomiassistent har du ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt då du motiveras av en varierande arbetsvardag där du stöttar upp där behovet finns. Du är en serviceinriktad och positiv person som tycker om att bygga och stärka relationer både internt och externt i bolaget.

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Rekrytering

Plats: Norrköping

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Sälj- och ekonomiassistent till Olema Truckspecialisten intressant? KUL! Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Strategisk Affärsområdeschef inom fastighetsbranschen!

Ansök    Feb 15    Needo Recruitment Group AB    Ekonomichef
Är du en engagerad ledare som söker efter nästa utmaning? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Skulle du beskriva dig själv som analytisk och affärsmässig? Då är detta tjänsten för dig!Om FF Fastighetsservice FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och pr... Visa mer
Är du en engagerad ledare som söker efter nästa utmaning? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Skulle du beskriva dig själv som analytisk och affärsmässig? Då är detta tjänsten för dig!Om FF Fastighetsservice

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till deras kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.



Sedan 2021 är FF Fastighetsservice en del av Nordens största Fastighetsservice koncernen PHM Group.



Om rollen som Strategisk Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning

I rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning ansvarar du för att driva, effektivisera och utveckla den ekonomiska förvaltningsorganisationen inom FF Fastighetsservice. Idag befinner sig verksamheten i en förändringsfas och står inför en spännande resa med mål och ambition att öka omsättning så väl som lönsamhet under de kommande 3–4 åren. Ett av fokusområdena i förändringsresan handlar om att digitalisera kundupplevelsen och coacha medarbetarna till att effektivisera arbetssätt internt. Basen för detta är deras egenutvecklade digitala plattform Realnode som byggts specifikt för att digitalisera och modernisera fastighetsbranschen.



Som Affärsområdeschef för ekonomisk förvaltning kommer du att ansvara för ett team bestående av 15 ekonomer vars arbetsuppgifter utgörs av löpande redovisning och ekonomiarbete för FF Fastighetsservice kunder. Du rapporterar direkt till VD och blir en del av ledningsgruppen.



Vidare kommer du att arbeta strategiskt och handla proaktivt för att uppnå resultat och försäljningsmål. Du ansvarar för säljprocessen och tar själv fram offerter, deltar vid kundbesök och mässor samt arbetar aktivt med marknadsföring.



Inom koncernen finns systerbolag med liknande organisationer som du samarbetar med för att utbyta kompetens och erfarenhet. Bolaget har ökat sitt resultat avsevärt det senaste året och du erbjuds en central roll i deras fortsatta resa att digitalisera och driva förändring.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

· Etablera lönsamhet och kundnöjdhet som centrala begrepp i teamet.

· Leda den ekonomiska förvaltningsorganisationen i förändringen att digitalisera

kundupplevelsen.

· Coacha och stötta dina medarbetare.

· Aktivt arbeta med försäljning och marknadsföring.

Om dig

Vi söker dig som har en högskoleutbildning, fördelaktigt inom ekonomi och/eller arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig. För att lyckas i tjänsten behöver du vara en trygg ledare och ha dokumenterad erfarenhet av personalansvar. Vidare ser vi att du sannolikt har arbetat med affärsutveckling tidigare och/eller har tidigare erfarenhet av att stötta medarbetare i förändring. Du kan redovisa för att du levererat goda resultat kopplat till KPI:er och uppsatta mål. Har du även erfarenhet av fastighetsbranschen, Facility Management, försäljning och/eller marknadsföring är detta meriterande. Flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav likväl som god systemvana.



Som person söker vi dig som är en driven och engagerande ledare som har en god förmåga att motivera och coacha medarbetare. En stor del av rollen utgörs av att bygga relationer och utveckla FF Fastighetsservice affär. Vi ser därför att du är en förtroendegivande person som har ett analytiskt förhållningssätt kopplat till effektivisering och lönsamhet.

Viktigt för tjänsten är:

· Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en organisation som genomgår förändring.

· Att du är driven, analytisk och relationsskapande.

· Att du besitter god systemvana och har goda kunskaper i Excel och Officepaketet.

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping/Linköping med omnejd.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Affärsområdeschef för FF Fastighetsservice intressant? Urval sker löpande så sök redan idag. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Strategisk ekonomichef inom fastighetsbranschen!

Ansök    Jan 11    Needo Recruitment Group AB    Ekonomichef
Är du en engagerad ledare som söker efter nästa utmaning? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Skulle du beskriva dig själv som analytisk och affärsmässig? Då är detta tjänsten för dig! Om FF Fastighetsservice FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar oc... Visa mer
Är du en engagerad ledare som söker efter nästa utmaning? Vill du arbeta på ett bolag med det uttalade målet att digitalisera kundupplevelsen och förändra en hel bransch? Skulle du beskriva dig själv som analytisk och affärsmässig? Då är detta tjänsten för dig!



Om FF Fastighetsservice

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar ekonomisk och teknisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till deras kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.



Sedan 2021 är FF Fastighetsservice en del av Nordens största Fastighetsservice koncernen PHM Group.



Om rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning

I rollen som Affärsområdeschef ekonomisk förvaltning ansvarar du för att driva, effektivisera och utveckla den ekonomiska förvaltningsorganisationen inom FF Fastighetsservice. Idag befinner sig verksamheten i en förändringsfas och står inför en spännande resa med mål och ambition att öka omsättning så väl som lönsamhet under de kommande 3–4 åren. Ett av fokusområdena i förändringsresan handlar om att digitalisera kundupplevelsen och coacha medarbetarna till att effektivisera arbetssätt internt. Basen för detta är deras egenutvecklade digitala plattform Realnode som byggts specifikt för att digitalisera och modernisera fastighetsbranschen.



Som Affärsområdeschef för ekonomisk förvaltning kommer du att ansvara för ett team bestående av 15 ekonomer vars arbetsuppgifter utgörs av löpande redovisning och ekonomiarbete för FF Fastighetsservice kunder. Du rapporterar direkt till VD och blir en del av ledningsgruppen.



Vidare kommer du att arbeta strategiskt och handla proaktivt för att uppnå resultat och försäljningsmål. Du ansvarar för säljprocessen och tar själv fram offerter, deltar vid kundbesök och mässor samt arbetar aktivt med marknadsföring.



Inom koncernen finns systerbolag med liknande organisationer som du samarbetar med för att utbyta kompetens och erfarenhet. Bolaget har ökat sitt resultat avsevärt det senaste året och du erbjuds en central roll i deras fortsatta resa att digitalisera och driva förändring.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

· Etablera lönsamhet och kundnöjdhet som centrala begrepp i teamet.

· Leda den ekonomiska förvaltningsorganisationen i förändringen att digitalisera

kundupplevelsen.

· Coacha och stötta dina medarbetare.

· Aktivt arbeta med försäljning och marknadsföring.

Om dig

Vi söker dig som har en högskoleutbildning, fördelaktigt inom ekonomi och/eller arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig. För att lyckas i tjänsten behöver du vara en trygg ledare och ha dokumenterad erfarenhet av personalansvar. Vidare ser vi att du sannolikt har arbetat med affärsutveckling tidigare och/eller har tidigare erfarenhet av att stötta medarbetare i förändring. Du kan redovisa för att du levererat goda resultat kopplat till KPI:er och uppsatta mål. Har du även erfarenhet av fastighetsbranschen, Facility Management, försäljning och/eller marknadsföring är detta meriterande. Flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav likväl som god systemvana.



Som person söker vi dig som är en driven och engagerande ledare som har en god förmåga att motivera och coacha medarbetare. En stor del av rollen utgörs av att bygga relationer och utveckla FF Fastighetsservice affär. Vi ser därför att du är en förtroendegivande person som har ett analytiskt förhållningssätt kopplat till effektivisering och lönsamhet.

Viktigt för tjänsten är:

· Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en organisation som genomgår förändring.

· Att du är driven, analytisk och relationsskapande.

· Att du besitter god systemvana och har goda kunskaper i Excel och Officepaketet.

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping/Linköping med omnejd.

Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Affärsområdeschef för FF Fastighetsservice intressant? Urval sker löpande så sök redan idag. I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Kundorienterad VD till FF Fastighetsservice AB

Om FF Fastighetsservice AB FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar teknisk och ekonomisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till sina kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad oc... Visa mer
Om FF Fastighetsservice AB

FF Fastighetsservice AB är ett bolag med en drygt 40-årig historia inom fastighetsbranschen. De levererar teknisk och ekonomisk förvaltning till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. Som företag präglas FF Fastighetsservice av starka värdegrunder där de värnar om relationen till sina anställda och uppdragsgivare. De har korta beslutsvägar, nära relation till sina kunder, leverantörer och medarbetare i en slimmad och effektiv organisation, vilket flera avtal som löpt på sedan 70-talet vittnar om.

I rollen som VD för FF Fastighetsservice AB

I rollen som VD ansvarar du för den totala verksamheten med fullt personal-och resultatansvar för FF Fastighetsservice verksamhet och dess 100-talet anställda utspridda på flera orter och kontor i Sverige med huvudkontor i Norrköping.

Idag befinner sig FF Fastighetsservice i en stor utvecklingsfas med höga ambitioner och målsättningar på att växa och öka omsättning och lönsamhet under de kommande 3-4 åren. Vägen dit ser de gå genom ett ökat fokus på strategiskt utvalda kunder och affärer samt ett ökat affärsfokus i organisationen genom att kontoren själva tar ett större ägandeskap för P&L på lokal nivå. Du kommer i rollen också själv fokusera på försäljning genom aktiv prissättning, offerering och ökad kundkontakt men också öka marknadsföringen mot nyckelsegment, där det finns en stor utvecklingsmöjlighet.

I rollen kommer du också äga ett KAM-ansvar för deras största kund där du förväntas ta ett ägarperspektiv på förvaltningen på en operativ och strategisk nivå. Målet är att säkerställa en hög leveransnivå i service och kunna agera bollplank i hur kunden själva kan utveckla sitt arbete för ökad lönsamhet och effektivisering.    

Till stöd kommer du internt ha tre nyckelspelare i Ekonomichef, Verksamhetschef, samt chef för Ekonomisk förvaltning, som stöd och bollplank, samt såklart de lokala platscheferna ute runt om i landet.

Dina kvalifikationer

Stor vikt kommer läggas på personlighet och tidigare erfarenheter av leverans mot högt uppsatta mål. Med det sagt kommer branscherfarenhet och kunskap värderas högt.

Krav 

Erfarenhet av ledande position med P&L ansvar, gärna i större organisation.PersonalansvarGoda Kunskaper i Excel och övriga Officepaketet.

Meriterande

Branscherfarenhet i ledande kommersiell position inom Fastighets- /Facility Management-branschen i roller som Teknisk Chef, Förvaltningschef, Kommersiell Kundchef eller liknande.Erfarenhet som KAM.Tidigare arbetat i Private Equity-ägt bolag.

För att passa i rollen har du sannolikt ett starkt driv och engagemang samt ett motiverande och involverande ledarskap. Du har ett inbyggt högt tempo samt en förmåga att analysera affärer och uppkomna situationer löpande. Du har gärna ett prestigelöst ledaskap och förhållande med goda kommunikativa förmågor då det i organisationen finns personer på olika nivå erfarenhet och kunskapsmässigt.

Vad erbjuder FF Fastighetsservice dig? 

I rollen som VD erbjuds du förutom stora utmaningar och tydliga mål också stora möjligheter. Förutom en konkurrenskraftig lön, bilförmån, bonus finns där också personliga incitament i form av optionsmöjligheter.

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Norrköping/Linköping alt annan placeringsort efter överenskommelse.

Lön: Fast grundlön + Bonus.

Låter rollen som VD för FF Fastighetsservice intressant? KUL! Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Junior Ekonomiassistent / Marknadsassistent till Olema Truckspecialisten!

Gillar du kombinationen av ekonomi, marknadsföring och kommunikation? Är du i början av din karriär och vill bredda dina kunskaper? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig. Om Olema Truckspecialisten Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservde... Visa mer
Gillar du kombinationen av ekonomi, marknadsföring och kommunikation? Är du i början av din karriär och vill bredda dina kunskaper? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig.

Om Olema Truckspecialisten

Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservdelar till dessa. Verksamheten bedrivs i stora delar av Sverige med servicetekniker från Dalarna i norr till Skåne i söder.



Olema Truckspecialisten är generalagent för Cat Lift Truck i Sverige som majoriteten av servicen är på men samtliga märken innefattas. Det förekommer också service av andra maskiner såsom städmaskiner.



Du kommer till en arbetsplats som värderar gemenskap, utveckling och långsiktighet där du får utveckla dina kunskaper inom ekonomi, marknad och kommunikation. På Olema Truckspecialisten får du möjlighet att gå bredvid och lära dig av en erfaren ekonomiansvarig vars arbetsuppgifter du kommer avlasta.

I rollen som Ekonomi-och Marknadsassistent

Som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten kommer du att vara placerad på verksamhetens huvudkontor i Norrköping och även ha ett tätt samarbete med kontoret i Göteborg. Du kommer att arbeta i en supporterande roll där 50% av dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av löpande bokföring i form av kund- och leverantörsfakturor. Vidare kommer du att vara behjälplig vid avstämningar och avlasta ekonomiansvarig med diverse ekonomiadministration. De resterande 50% kommer du framför allt arbeta med att utveckla och förbättra verksamhetens interna och externa marknadsföring och kommunikation. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av bolagets sociala medier, interna och externa utskick/nyhetsbrev samt uppdatering och underhåll av verksamhetens hemsida. I tjänsten kan du även komma supportera Serviceansvarig, Säljare och Tekniker med övervakning och koordinering av leveranser och offerter.

Några återkommande arbetsuppgifter för tjänsten är

Kund- och leverantörsfakturor.Stötta ekonomiansvarig med avstämningar och ekonomiadministration.Intern och Extern kommunikation.

Om dig

Vi ser gärna att du som söker har en gymnasieexamen inom Ekonomi. Vi tror även att du har minst ett års erfarenhet av ekonomirelaterat arbete. Vidare ser vi även att du har flytande kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift och goda kunskaper i Office-paketet. Meriterande för tjänsten är erfarenhet av Visma och/eller GARP. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet inom marknad och/eller kommunikation. B-körkort är också meriterande.

För att lyckas i rollen som ekonomiassistent har du ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt då du motiveras av en varierande arbetsvardag där du stöttar upp där behovet finns. Du är en serviceinriktad och positiv person som tycker om att bygga och stärka relationer både internt och externt i bolaget.

Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Rekrytering  

Plats: Norrköping

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Ekonomiassistent till Olema Truckspecialisten intressant? KUL! Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Junior Ekonomiassistent / Marknadsassistent till Olema Truckspecialisten!

Gillar du kombinationen av ekonomi, marknadsföring och kommunikation? Är du i början av din karriär och vill bredda dina kunskaper? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig. Om Olema Truckspecialisten Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservde... Visa mer
Gillar du kombinationen av ekonomi, marknadsföring och kommunikation? Är du i början av din karriär och vill bredda dina kunskaper? Då kan tjänsten som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten vara tjänsten för dig.

Om Olema Truckspecialisten

Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservdelar till dessa. Verksamheten bedrivs i stora delar av Sverige med servicetekniker från Dalarna i norr till Skåne i söder.



Olema Truckspecialisten är generalagent för Cat Lift Truck i Sverige som majoriteten av servicen är på men samtliga märken innefattas. Det förekommer också service av andra maskiner såsom städmaskiner.



Du kommer till en arbetsplats som värderar gemenskap, utveckling och långsiktighet där du får utveckla dina kunskaper inom ekonomi, marknad och kommunikation. På Olema Truckspecialisten får du möjlighet att gå bredvid och lära dig av en erfaren ekonomiansvarig vars arbetsuppgifter du kommer avlasta.

I rollen som Ekonomi-och Marknadsassistent

Som Ekonomiassistent på Olema Truckspecialisten kommer du att vara placerad på verksamhetens huvudkontor i Norrköping och även ha ett tätt samarbete med kontoret i Göteborg. Du kommer att arbeta i en supporterande roll där 50% av dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av löpande bokföring i form av kund- och leverantörsfakturor. Vidare kommer du att vara behjälplig vid avstämningar och avlasta ekonomiansvarig med diverse ekonomiadministration. De resterande 50% kommer du framför allt arbeta med att utveckla och förbättra verksamhetens interna och externa marknadsföring och kommunikation. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av bolagets sociala medier, interna och externa utskick/nyhetsbrev samt uppdatering och underhåll av verksamhetens hemsida. I tjänsten kan du även komma supportera Serviceansvarig, Säljare och Tekniker med övervakning och koordinering av leveranser och offerter.

Några återkommande arbetsuppgifter för tjänsten är

Kund- och leverantörsfakturor.Stötta ekonomiansvarig med avstämningar och ekonomiadministration.Intern och Extern kommunikation.

Om dig

Vi ser gärna att du som söker har en gymnasieexamen inom Ekonomi. Vi tror även att du har minst ett års erfarenhet av ekonomirelaterat arbete. Vidare ser vi även att du har flytande kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift och goda kunskaper i Office-paketet. Meriterande för tjänsten är erfarenhet av Visma och/eller GARP. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet inom marknad och/eller kommunikation. B-körkort är också meriterande.

För att lyckas i rollen som ekonomiassistent har du ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt då du motiveras av en varierande arbetsvardag där du stöttar upp där behovet finns. Du är en serviceinriktad och positiv person som tycker om att bygga och stärka relationer både internt och externt i bolaget.

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Rekrytering  

Plats: Norrköping

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Ekonomiassistent till Olema Truckspecialisten intressant? KUL! Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Säkerhetstekniker till Caverion

Om Caverion Caverion är arbetsplatsen för dig som vill arbeta nära tekniken och som tycker att passersystem, larm och övervakning är spännande! Genom att göra det smarta och hållbara ser Caverion till att företag och omvärld lyckas och att människor mår bra. Bättre boendemiljöer, mer produktiva arbetsplatser, tryggare resor! Du kan vara säker på att Ceverion leder företag rätt genom hela livscykeln – från rådgivande tjänster, design och konstruktion, till... Visa mer
Om Caverion

Caverion är arbetsplatsen för dig som vill arbeta nära tekniken och som tycker att passersystem, larm och övervakning är spännande! Genom att göra det smarta och hållbara ser Caverion till att företag och omvärld lyckas och att människor mår bra. Bättre boendemiljöer, mer produktiva arbetsplatser, tryggare resor! Du kan vara säker på att Ceverion leder företag rätt genom hela livscykeln – från rådgivande tjänster, design och konstruktion, till projekt, tekniskt och industriellt underhåll och fastighetsförvaltning - för byggnader, infrastruktur och för industrier.

I rollen som Säkerhetstekniker för Caverion

I rollen som Säkerhetstekniker startar du dagen men en kaffe på kontoret tillsammans med dina kolleger samtidigt som dagens arbete planeras upp. Därefter åker du ut på site och gör det som är planerat fram till lunch där ni ofta möts upp på kontoret igen. I dina arbetsuppgifter som säkerhetstekniker arbetar du med driftsättning, service och underhåll av säkerhetssystem som passagekontroll, inbrottslarm, kameraövervakning och brandlarm. Arbeten med kalkyl, projektering och teleregistrering kan vara aktuellt beroende på din erfarenhet och vilja.

Under eftermiddagen är det ofta något/några nya uppdrag innan du landar på kontoret för att avsluta med tillhörande dokumentation och administration på utfört arbete, även om dagarna såklart kan variera. 

Några av de återkommande arbetsuppgifterna kommer vara:

Driftsättning och Service av Säkerhets-, Passer-, Övervakning- och LarmsystemRådgivning till kund

Dina kvalifikationer

Tidigare erfarenhet från liknande roll som Säkerhets/Larm-TeknikerSvenska i tal och skriftB-körkort

Det är meriterande om du har erfarenhet av

BrandlarmNätverk/It-kunskaperProjektering/KalkyleringUtbildad inom EL.

Stor vikt kommer läggas vid de personliga egenskaperna och vi tror att person du som person är nyfiken och orädd vad gäller ny teknik och som är självständig och säker i ditt arbete. Caverions värderingar är: Innovation, Samarbete, Ansvar och Professionalitet så önskvärt är att du känner att det är ledord du kan skriva under på.

Vad erbjuder Caverion dig? 

Du kommer till en skicklig grupp på ca 15 personer med expertiskunskap inom olika områden. Det är en roll med stort ansvar och tar du för dig finns goda möjligheter att på sikt utvecklas inom bolaget.

Som säkerhetstekniker på Caverion har du ett självständigt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt.

Övrigt

Start: Omgående eller Enligt överenskommelse

Omfattning: Rekrytering  

Plats: Norrköping, Alt Linköping eller Nyköping

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Säkerhetstekniker hos Caverion intressant? KUL! Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Social Servicetekniker / Fälttekniker till Olema Truckspecialisten!

Har du ett genuint intresse för teknik och mekanik? Är du driven och vill arbeta i en ansvarstagande roll där du själv kan planera dina arbetsdagar? Tycker du om att träffa människor och förstår vikten av god service? Då kan tjänsten som Servicetekniker / Fälttekniker till Olema Truckspecialisten vara något för dig! Om Olema Truckspecialisten AB Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolaget... Visa mer
Har du ett genuint intresse för teknik och mekanik? Är du driven och vill arbeta i en ansvarstagande roll där du själv kan planera dina arbetsdagar? Tycker du om att träffa människor och förstår vikten av god service? Då kan tjänsten som Servicetekniker / Fälttekniker till Olema Truckspecialisten vara något för dig!



Om Olema Truckspecialisten AB

Olema Truckspecialisten AB har sitt huvudkontor i Norrköping med ett ytterligare kontor i Göteborg. Bolagets affärsidé är att bedriva service, försäljning och utbildning på truckar, samt tillhanda hålla reservdelar till dessa. Verksamheten bedrivs i stora delar av Sverige med servicetekniker från Dalarna i norr till Skåne i söder.



Olema Truckspecialisten är generalagent för Cat Lift Truck i Sverige som majoriteten av servicen är på men samtliga märken innefattas. Det förekommer också service av andra maskiner såsom städmaskiner.



Du kommer till en arbetsplats som värderar gemenskap, utveckling och långsiktighet. På Olema Truckspecialisten får du möjlighet att stärka dina kunskaper inom fordonsel och hydraulik, samtidigt som du är med och skapar tillväxt för både bolaget och dig själv.Om rollen som Servicetekniker / Fälttekniker

Som Servicetekniker på Olema Truckspecialisten har du helhetsansvar för service, reparation och underhåll av truckar och städmaskiner hos verksamhetens kunder i Östergötland och Sörmland. Du arbetar med både planerat och akut underhåll och kan i vissa fall behöva resa längre sträckor och övernatta. Vanligtvis utgår du hemifrån och har en servicebuss hemgaragerad. Du planerar självständigt din 40 timmars arbetsvecka och har därmed en tät dialog med kunder så väl som kollegor. Majoriteten av ärendena hanterar du själv men hos större kunder och uppdrag arbetar du tillsammans med en kollega. Vidare arbetar du aktivt med att bygga och utveckla goda kundrelationer genom merförsäljning och god service ute på fält. Du dokumenterar dagligen uppdragen du har utfört och lämnar in veckovisa rapporter till Serviceansvarig. Tillsammans med dina kollegor diskuterar ni fram lösningar på problem och bidrar till en god stämning i gruppen.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att:

Felsöka, serva, reparera och underhålla truckar och maskiner. Både mindre och större uppdrag.Arbeta på fält gentemot Olema Truckspecialistens kunder och bibehålla och utveckla relationen.Dokumentation av service och veckovis rapportering.

Om dig

Vi söker dig som har ett genuint intresse för teknik och mekanik. Får du energi av meka med bilar på fritiden så kan detta vara något för dig. Har du även utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom fordonsel, service och underhåll av maskiner, bilar eller truckar är det ett stort plus. För att lyckas i tjänsten behöver du ha B-körkort. Har du även truckkort A + B är detta meriterande.



Vidare söker vi dig som är en nyfiken person och som vill axla en roll där du arbetar likt en egen företagare i företaget. Du har en stark känsla för att planera och strukturera och trivs bra med att arbeta självständigt. Du har ett ödmjukt förhållningsätt till att lära dig nya saker och är inte rädd för att ta hjälp och fråga dina kollegor vid behov. Hög arbetsmoral är en egenskap som beskriver dig väl. I tjänsten kommer du att ha daglig kontakt med olika kunder, vi ser därmed att du som är social och tycker om att nätverka och bygga relationer kommer att trivas här!



Viktigt för tjänsten är:

Genuint intresse för mekanik / teknik / fordonsel.B- körkort.God förmåga att planera, prioritera och bygga goda relationer.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Lön: Fast lön, Månadslön

Låter det intressant? Urvalet kommer ske löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Affärsutvecklare till Schneider Electric i Östergötland

Om Schneider Electric Schneider Electric har en snart 180-årig historia där de var en av de tidiga aktörerna på den framväxande elmarknaden. Mycket har hänt sedan dess och idag är de en av de världsledande aktörerna inom bland annat Fastighetsautomation. De står för vägledande uppkopplade tekniker där deras tjänster minskar sina kunders energiförbrukning, ökar klimatbesparingen och bidrar till en kostnadseffektivisering. Något som möjliggörs genom ett bre... Visa mer
Om Schneider Electric

Schneider Electric har en snart 180-årig historia där de var en av de tidiga aktörerna på den framväxande elmarknaden. Mycket har hänt sedan dess och idag är de en av de världsledande aktörerna inom bland annat Fastighetsautomation. De står för vägledande uppkopplade tekniker där deras tjänster minskar sina kunders energiförbrukning, ökar klimatbesparingen och bidrar till en kostnadseffektivisering. Något som möjliggörs genom ett brett utbud av uppkopplade tekniker, Edge-styrning, appar och analys.

Schneider Electric rankades av studenter världen över som en av de 50-mest attraktiva arbetsgivarna under 2020, i Universums undersökning. 

I rollen som Affärsutvecklare hos Schneider Electric 



I din roll som Affärsutvecklare arbetar du tillsammans med ett kompetent och drivet team med försäljningschef i spetsen. Schneider Electrics mål är att verkställa deras kunders djärva idéer vilket fordrar förståelse kring att resultat kommer av bra samarbete och relationsbygge. Vi letar därför efter en lösningsorienterad person med ett stort engagemang som tar ägandeskap i relationen med sina kunder.

Några av de återkommande arbetsuppgifterna kommer vara:

Bearbeta kunder inom fastighetsområdet i region mittPå ett innovativt sätt möta kundernas önskemål och förväntningarVidareutveckla och bygga nya relationer på en växande marknad

Dina kvalifikationer:

Minst två år erfarenhet av försäljning och affärsutvecklingMeriterande är erfarenhet från fastighetsbranschen, affärsutveckling eller ledarskapGod förhandlingsvanaB-körkort är ett krav för tjänstenGoda kunskaper i att kommunicera på svenska i tal och skrift

För att lyckas i rollen som Affärsutvecklare tror vi att du är en driven, energifull och initiativrik affärsutvecklare med entreprenörsanda som vill erövra fastighetsmarknaden med Schneiders världsledande digitala system och produkter. Eftersom relationer är en central del i ditt uppdrag, är du förtroendeingivande, ödmjuk samt med lätthet skapar och underhåller relationer, såväl internt som gentemot våra kunder.

Vad Schneider Electric erbjuder dig

Schneider Electric har historiskt påvisat hur medarbetare är deras viktigaste resurs och värnar om att du ska ha vad du behöver för att kunna prestera i form av varierande dagar, bra kollegor, spännande projekt och stora personliga utvecklingsmöjligheter ”Har du drivet och professionalismen kommer vi göra allt för att din resa går spikrakt uppåt”. 

Övrigt

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Rekrytering 

Plats: Östergötland

Lön: Enligt överenskommelse, Tjänstebil.

Låter rollen som Affärsutvecklare hos Schneider Electric intressant? Urvalet sker löpande så tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig. Visa mindre

Enterprise Architect till Holmen

Vill du utveckla och driva fram strategier för IT med affärsnytta som utgångspunkt? Gillar du struktur och vill jobba i en framtidsbransch med en klimatsmart råvara? Om företaget På Holmens kontor i Norrköping sitter flertalet av koncernens IT-specialister vilket gör att du alltid har nära till kunniga kollegor. Idag är de närmare 50 IT-medarbetare och sitter i vackert belägna lokaler vid Strömmen i centrala Norrköping med bara några minuters promenad ti... Visa mer
Vill du utveckla och driva fram strategier för IT med affärsnytta som utgångspunkt? Gillar du struktur och vill jobba i en framtidsbransch med en klimatsmart råvara?

Om företaget

På Holmens kontor i Norrköping sitter flertalet av koncernens IT-specialister vilket gör att du alltid har nära till kunniga kollegor. Idag är de närmare 50 IT-medarbetare och sitter i vackert belägna lokaler vid Strömmen i centrala Norrköping med bara några minuters promenad till resecentrum. Holmens verksamhet är dock utspridd på flera orter, både inom och utanför Sverige, så räkna med att få resa då och då.

Om rollen som Enterprise Architect

Rollen som Enterprise Architect är en bred och utvecklande roll där du har stor möjlighet att utforma den framtida utvecklingen av IT-området inom hela koncernen. Du blir en viktig länk mellan Holmens olika verksamhetsdelar och IT-funktioner, med fokus på att koncernen har de IT-stöd som bäst stödjer verksamhetens uppdrag och förändringsarbete. Som Enterprise Architect ingår du i Holmens IT-chefsforum som ansvarar för den operativa styrningen och samordningen av IT. Du kommer att ha en unik övergripande insyn i koncernens arbete, både inom IT-verksamheten och kärnverksamheten. I rollen som Enterprise Architect ingår även:

Forma och driva ett nätverk av IT-arkitekter från Holmens verksamhetAnsvara över arkitektur, strategier och roadmaps inom IT-områdetMycket arbete inom informationssäkerhetNära samarbete med inköpsteam vid upphandlingar och inköpKoncernövergripande arbete med rapportering till CIO

Kvalifikationer

Bred erfarenhet av arbete inom IT och IT-arkitekturErfarenhet av projektledningErfarenhet av arbete inom IT-säkerhetErfarenhet av ISO, ITIL och Lean. Andra standards och metoder är även det önskvärt.Högskoleexamen inom IT

Om du trivs att jobba i team och gillar när utveckling av gemensam struktur är en del av vardagen då kan detta vara rätt tjänst för dig. Är du dessutom engagerad och får saker att hända kommer du att känna dig hemma hos Holmen! För att lyckas i rollen som Enterprise Architect har du stark och bred kompetens inom IT-området med några års relevant erfarenhet från ledande befattningar. Du har tidigare erfarenhet av arbete med strategiska IT-frågor i större företag och har kunskaper inom informationssäkerhetsområdet. Som person ser du mer till en sammanhängande helhet än djupa detaljer och för att lyckas i ditt breda uppdrag är du både strukturerad och metodisk, samt förmedlar visioner och arbetar tillsammans med andra, både inom och utanför IT.

Vad företaget erbjuder dig

Holmen erbjuder dig ett utvecklande arbete med stort eget ansvar. De har en öppen och välkomnande atmosfär som genomsyras av deras värderingar mod, engagemang och ansvar. De prioriterar god arbetsmiljö, effektiva arbetssätt och värdeskapande arbete. Du kommer att känna att du bidrar till Holmens utveckling samtidigt som du har roligt på jobbet!

Övrigt

Start: Omgående / Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Lön: Enligt överenskommelse

Plats: Norrköping

Låter rollen som Enterprise Architect till Holmen intressant? Urvalet kommer ske löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre