Lediga jobb Telia Sverige AB i Norrköping

Se alla lediga jobb från Telia Sverige AB i Norrköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Norrköping som finns inom det yrket.

Säljare till Telias butik i Norrköping

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Jennie Lundberg och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kund... Visa mer
Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar.
Jag heter Jennie Lundberg och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar.
Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel.
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva.
Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team!
Sista ansökningsdatum är 2023-11-07
Anställnings typ: Timanställning
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 0768 494999.
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du kan prata flytande svenska och engelska.
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll).
Welcome to Telia – Let’s make better happen!
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/ Visa mindre

Supporttekniker

Har du känsla för service och ett intresse för IT? Trivs du i en kundnära roll där du samtidigt får utveckla dina kunskaper inom IT och teknik? Vi söker nu supporttekniker till Telias team i Norrköping och Karlstad. Välkommen med din ansökan redan idag! Är det här din nästa möjlighet? I rollen som customer technical support arbetar du med att förse teknisk support till Telias mindre till mellanstora företagskunder. Du hanterar såväl ärenden via inkommande ... Visa mer
Har du känsla för service och ett intresse för IT? Trivs du i en kundnära roll där du samtidigt får utveckla dina kunskaper inom IT och teknik? Vi söker nu supporttekniker till Telias team i Norrköping och Karlstad. Välkommen med din ansökan redan idag!
Är det här din nästa möjlighet?
I rollen som customer technical support arbetar du med att förse teknisk support till Telias mindre till mellanstora företagskunder. Du hanterar såväl ärenden via inkommande telefonsamtal som ärenden som inkommer direkt i Telias ärendehanteringssystem. De ärenden du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och kan exempelvis röra beställningar av licenser för Office 365, frågor kring fakturor och support för Webhotell, domänadresser. Vidare samarbetar du tätt ihop med säljare och övriga tekniker på Telia. Du blir en del av ett sammansvetsat team som präglas av gemenskap där man stöttar varandra vid behov.
Initialt erbjuds du en utbildning som både innehåller teori och praktik tillsammans med dina kollegor och teamledare. Arbetet sker på plats i Telias lokaler i centrala Norrköping eller Karlstad.
Är det här du?
Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser möjligheter i förändringar, har lätt för att anpassa dig efter nya situationer och hjälper gärna till där det behövs. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, uppmärksam på detaljer och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.
Din erfarenhet:
Avslutad gymnasial utbildning
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice och/ eller teknisk support, alternativt ett intresse för IT
Goda kunskaper i svenska och engelska.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Jessica Håård på [email protected].
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 23:e augusti.
Welcome to Telia - Let's make better happen! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet. Din nästa utmaning? Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som... Visa mer
Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Som säljare hos oss kommer din talang för affärer och relationer till sin rätt. Vi tror att du är en strukturerad och driven säljare som drivs av optimering och högt satta mål. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter genom att sälja Telias tjänster som bland annat bredband, tv och telefoni.
Vem är du?
Du älskar försäljning och drivs av provision. Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt.
Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Tjänsten är en timanställning vid behov.
Din personlighet:
Du älskar försäljning & drivs av det
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social
Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande
Intresserad? Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 11/9 - 2023
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Welcome to Telia – Let’s make better happen! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet. Din nästa utmaning? Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som... Visa mer
Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Som säljare hos oss kommer din talang för affärer och relationer till sin rätt. Vi tror att du är en strukturerad och driven säljare som drivs av optimering och högt satta mål. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter genom att sälja Telias tjänster som bland annat bredband, tv och telefoni.
Vem är du?
Du älskar försäljning och drivs av provision. Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt.
Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du älskar försäljning & drivs av det
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social

Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande

Intresserad? Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 17/7 - 2023
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Welcome to Telia – Let’s make better happen! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet. Din nästa utmaning? Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som... Visa mer
Jag heter Garine Abraham och arbetar som Store Leader i Teliabutiken i Norrköping. Som person så är jag positiv, målmedveten och envis. Jag brinner för försäljning i världsklass och söker just nu två engagerade & drivna toppsäljare till vårt vinnande team. Hos oss kan du förvänta dig engagemang, vinnarskallar, bra kollegor och att ha kul på jobbet.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Som säljare hos oss kommer din talang för affärer och relationer till sin rätt. Vi tror att du är en strukturerad och driven säljare som drivs av optimering och högt satta mål. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter genom att sälja Telias tjänster som bland annat bredband, tv och telefoni.
Vem är du?
Du älskar försäljning och drivs av provision. Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt.
Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du älskar försäljning & drivs av det
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad? Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 30/6 - 2023
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Welcome to Telia – Let’s make better happen! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Garine Abraham är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder at... Visa mer
Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar.
Jag heter Garine Abraham är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar.
Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel.
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva.
Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team!
Sista ansökningsdatum är 2023-06-11
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 0739859936.
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska.
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll).
Welcome to Telia – Let’s make better happen!
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/ Visa mindre

Säljare i Telias Butik i Norrköping

Hej, nu söker vi en ny medarbetare till vårt team i Teliabutiken Norrköping. Vi söker dig som är redo att starta din karriär inom försäljning eller dig som vill få nya utmaningar inom försäljning i Sveriges största telecom bolag. För oss är det viktigast att du har viljan att alltid göra ett bra jobb och att du är van vid att jobba i en arbetsmiljö som ständigt förändras. Vi erbjuder tjänster och produkter som är anpassade efter den lilla individen samtidi... Visa mer
Hej, nu söker vi en ny medarbetare till vårt team i Teliabutiken Norrköping. Vi söker dig som är redo att starta din karriär inom försäljning eller dig som vill få nya utmaningar inom försäljning i Sveriges största telecom bolag. För oss är det viktigast att du har viljan att alltid göra ett bra jobb och att du är van vid att jobba i en arbetsmiljö som ständigt förändras. Vi erbjuder tjänster och produkter som är anpassade efter den lilla individen samtidigt som vi hjälper större företag att få deras verksamhet att fungera.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Vi är en grupp som består av 7 medarbetare. Vi jobbar kvällar och helger för att kunna möta våra kunder i butiken i Norrköping. Vi delar passionen för försäljning och att alltid vilja hjälpa våra kunder att hitta nya lösningar samt hjälpa våra kunder med deras utmaningar i vardagen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en timanställning men ambitionen är att detta ska gå över till en tillsvidareanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En timlön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år och kan kommunicera med personer i alla olika åldersgrupper.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i fokus och har viljan att utmana för att skapa en bättre kundupplevelse än vad som förväntas.
Arbetsmoral – Du ser det som en självklarhet att vilja prestera på ditt arbete och mot de förväntningar som finns.
Förmåga att skapa förtroende – Genom engagemang, viljan att hjälpa kunder hitta nya lösningar och överträffa kunders förväntningar.
Viktigast av allt är att du har en vilja att själv lyckas och det gör du genom ditt egna resultat och genom att vi som team lyckas tillsammans.



Din erfarenhet:
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2023-02-15
Bakgrundskontroll ingår i våra rekryteringsprocesser.
Welcome to Telia - let’s make better happen! Visa mindre

Säljare i Telias butik i Norrköping

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mit... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice i världsklass och nå uppsatta mål.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Norrköping och hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning. Du kommer vara en del av ett team på 5 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En timlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.



Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad?
Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Säljare i Telias butik eller om vilka karriärmöjligheter som är möjliga hos oss? Se hit: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Om du har några frågor, kontakta mig på 076-849 49 99 eller [email protected] Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 20 maj 2022
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Teknisk Support

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport. Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för. Är det här din nästa möjlighet? I din roll kommer du med stort engagemang att ge våra kun... Visa mer
Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport.
Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Är det här din nästa möjlighet?
I din roll kommer du med stort engagemang att ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du kommer att tillsammans med våra kunder lösa deras problem och vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från oss. Vi är bra på att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor och därefter löpande coachning av din närmsta ledare.
Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.
Är det här du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar problemlösning och ser till att säkra att våra kunders tjänster fungerar optimalt. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.
Dina personliga kompetenser:
Kundfokuserad och målinriktad
Pedagogisk och hjälpsam
Positiv till nya utmaningar
Gillar ett strukturerat arbetssätt

Din erfarenhet:
Gärna tidigare erfarenhet av kundmöte
Fullständig gymnasieexamen
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta [email protected], 0725001399 eller [email protected], 0705885680.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler.
Rekryteringen sker löpande under sommaren, däremot är start för tjänsten i början på oktober, 2022. Sista ansökningsdatum är 15e juli, 2022.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare i Telias butik i Norrköping

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mit... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice i världsklass och nå uppsatta mål.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Norrköping och hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning. Du kommer vara en del av ett team på 5 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En timlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.



Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad?
Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Säljare i Telias butik eller om vilka karriärmöjligheter som är möjliga hos oss? Se hit: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Om du har några frågor, kontakta mig på 076-849 49 99 eller [email protected] Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 10 april 2022
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare i Telias butik i Norrköping

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Norrköping är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 8 st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Jennie Lundberg, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en [behovsanställning].
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] eller 076 849 49 99
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022.01.14.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Företagssäljare

Ansök    Mar 21    Telia Sverige AB    Telefonförsäljare
Nu finns en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka två av våra företagsteam. Vi heter Anna Ekermann och Marie Boström och ansvarar för varsitt team på Företagskundtjänsten i Norrköping. Vi jobbar tillsammans med våra säljare för att utveckla och stödja företagskunder att hitta rätt lösningar för deras verksamhet. All försäljning sker utifrån kundens perspektiv, där Du har ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer stå... Visa mer
Nu finns en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka två av våra företagsteam. Vi heter Anna Ekermann och Marie Boström och ansvarar för varsitt team på Företagskundtjänsten i Norrköping. Vi jobbar tillsammans med våra säljare för att utveckla och stödja företagskunder att hitta rätt lösningar för deras verksamhet. All försäljning sker utifrån kundens perspektiv, där Du har ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer står alltid i centrum. Vill du vara med och skapa spännande kundmöten och jobba med försäljning? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Är det här din nästa möjlighet?
Du kommer vara en del av ett Företagsteam på kundtjänsten i Norrköping som idag består av ca 11-12 säljare, där de varje dag gör ett gediget jobb med att möta våra kunder via våra kanaler så som telefon, chatt, och mail. Vi är idag 5 stycken företagsteam, fördelade mellan orterna Sundsvall, Norrköping och Luleå. Vi jobbar med försäljning och service mot små och mellanstora företagskunder, med högt fokus på kundnöjdhet.
Din framtida utgångspunkt kommer vara att tillsammans med ditt team genomföra fantastiska kundmöten med hög service- och försäljningsgrad.
För oss är utveckling och förbättring viktigt, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice och försäljning. Du kommer jobba på vårt kontor i centrala Norrköping.
Är det här du?
Ditt engagemang är av stor betydelse, där intresserar du dig för våra kunder, vågar ta egna initiativ och är drivande för att varje kontakt ska resultera i en utvecklad helhetslösning. Du siktar alltid efter att göra det lilla extra för överträffa kundens förväntningar. Som företagssäljare gillar du att ta ansvar, vara kreativ samt ha ett eget driv för att nå dina och teamets uppsatta mål.
Vi ser gärna att du är en person som gillar förändring och vill vara med att utmana våra företagskunder i sina lösningar. Vi vill ligga i framkant och där har du en viktig roll, du kommer göra skillnad för våra kunder via nya generationens telekomlösningar.
För att lyckas i denna roll vill vi att du gillar försäljning och tar självledarskap. Vi ser gärna att du har några års tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice och har en förståelse för olika verksamheter och kunder.
Dina personliga kompetenser:
Stort intresse för försäljning
Ansvarstagande och Serviceinriktad
Resultatinriktad
Utmanar dig själv
Lagspelare

Din erfarenhet
Gymnasiekompetens
Goda kunskaper att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har själverfarenhet eller tidigare arbetat inom telekombranschen. (ta bort nedan och lägga till här istället, samtliga behöver inte vara med ex. Microsoft 365)

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Om du vill bli en del av våra team, sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta oss via E-post: [email protected] eller via telefon på 070-6690903
[email protected] eller via telefon 072-7181805.
Utbildningsstart är den 25 april och rekrytering sker löpande. Sista ansökningsdag är 3e April, 2022.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity! Visa mindre

Företagssäljare till Telia i Norrköping

Ansök    Okt 27    Telia Sverige AB    Telefonförsäljare
Nu finns en möjlighet för dig som och vill vara med och förstärka våra företagsteam på Kundtjänst i Norrköping. Vi heter Anna Ekermann och Marie Boström och är ansvariga för teamen i Norrköping. Vi jobbar tillsammans med våra säljare för att utveckla och utmana våra företagskunder att hitta rätt lösningar för deras verksamhet. All försäljning sker utifrån kundens perspektiv, där du har ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer ... Visa mer
Nu finns en möjlighet för dig som och vill vara med och förstärka våra företagsteam på Kundtjänst i Norrköping. Vi heter Anna Ekermann och Marie Boström och är ansvariga för teamen i Norrköping. Vi jobbar tillsammans med våra säljare för att utveckla och utmana våra företagskunder att hitta rätt lösningar för deras verksamhet. All försäljning sker utifrån kundens perspektiv, där du har ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer står alltid i centrum. Vill du vara med att skapa fantastiska kundmöten och jobba med försäljning? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Din nästa utmaning?
Du kommer vara en del av ett företagsteam i Norrköping som idag består idag av ca 11-13 säljare, där de varje dag gör ett fantastiskt jobb med att möta våra kunder via våra kanaler så som telefon, chatt, mail och sociala medier. Vi är idag 4 stycken företagsteam, fördelade mellan orterna Sundsvall, Norrköping och Luleå. Vår målgrupp är mindre- och medelstora företagskunder där vi säljer alla Telias produkter och tjänster.
Din framtida utgångspunkt kommer vara att tillsammans med ditt team genomföra fantastiska kundmöten med hög försäljningsgrad på ett effektivt sätt. I Norrköping har vi två team. Anna leder ett säljteam där du kommer arbeta med att utmana våra företagskunder till att hitta bästa möjliga lösningar. Marie leder ett team som hanterar avslut av tjänster där vi jobbar med att hitta nya lösningar så att kund fortsätter vara just kund inom Telia, nu och i framtiden. Vi söker nya kollegor till båda våra team.
För oss är utveckling och förbättring avgörande och du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice och försäljning. Du kommer jobba på vårt kontor på Dalsgatan 7 i Norrköping.
Och vem är du?
Ditt engagemang är av stor betydelse, där intresserar du dig för våra kunder, vågar ta egna initiativ och är drivande för att varje kontakt ska resultera i en utvecklad helhetslösning. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Som företagssäljare gillar du att ta ansvar, vara kreativ samt ha ett eget driv för att nå dina och teamets uppsatta mål.
Vi ser gärna att du är en person som gillar förändring och vill vara med att utmana våra företagskunder i sina lösningar. Vi vill ligga i framkant och där har du en viktig roll, du kommer göra skillnad för våra kunder via nya generationens telekomlösningar.
För att lyckas i denna roll vill vi att du gillar försäljning och tar självledarskap. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning och en förståelse för olika verksamheter och kunder.
Din personlighet:
Stort intresse för försäljning
Resultatinriktad
Utmanar dig själv
Tydlig lagspelare
Ansvarstagande.

Din erfarenhet:
Meriterande om du har säljerfarenhet.
Tycker det är kul att prata med kunder
Goda kunskaper i att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift
Det är en fördel om du arbetat inom telekom.

Intresserad?
Om du vill bli en del av våra team, sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta oss gärna via E-post: [email protected] eller [email protected]. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2020-11-08.


Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mit... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice i världsklass och nå uppsatta mål.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Norrköping och hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning. Du kommer vara en del av ett team på 5 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En timlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.



Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad?
Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Säljare i Telias butik eller om vilka karriärmöjligheter som är möjliga hos oss ? Se hit: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Om du har några frågor, kontakta mig på 076-849 49 99 eller [email protected] Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 17 oktober 2021
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Norrköping

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mit... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Jennie Lundberg och arbetar som Store Leader i Telias butik i Norrköping. Som person är jag kreativ och positiv, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice i världsklass.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med att påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Norrköping och hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning. Du kommer vara en del av ett team på 5 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En timlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.

Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social.

Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande.

Intresserad?
Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Säljare i Telias butik eller om vilka karriärmöjligheter som är möjliga hos oss ? Se hit: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Om du har några frågor, kontakta mig på 076-849 49 99 eller jennie.lundberg@teliacompany. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2 december 2020
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Kundrådgivare, Teknisk Support

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport. Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för. Din nästa utmaning? Ditt jobb är att med stort engagemang ge våra kunder den bästa suppor... Visa mer
Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport.
Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Din nästa utmaning?
Ditt jobb är att med stort engagemang ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du ska tillsammans med våra kunder lösa deras problem och vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från oss. Vi är bra på att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor och därefter löpande coachning av din närmsta ledare.
Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.
Och vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar problemlösning och ser till att säkra att våra kunders tjänster fungerar optimalt. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.
Din personlighet:
Kundfokuserad och målinriktad
Pedagogisk och hjälpsam
Positiv till nya utmaningar
Gillar ett strukturerat arbetssätt.

Din erfarenhet:
Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
Gymnasieutbildning
Bra kommunikationsförmåga, svenska och engelska, i både tal och skrift.

Intresserad?
Vill du bli en del av oss – sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta oss:
[email protected] 0725001399 eller [email protected] 0705885680. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 7 augusti.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre