Lediga jobb AS&B Executive AB i Norrköping

Se alla lediga jobb från AS&B Executive AB i Norrköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Norrköping som finns inom det yrket.

Driftansvarig med personal- och teknikansvar till Victoriahem

Är du en driven och lösningsorienterad person med erfarenhet av fastighetsdrift? Vill du ha en nyckelroll där du får optimera tekniska system i fastigheter tillsammans med medarbetare och kollegor? Då kan detta vara jobbet för dig! Om rollen Som driftansvarig hos oss har du en central roll i att säkerställa energieffektiv och hållbar drift av våra fastigheter i Region Mitt, som omfattar orterna Linköping, Norrköping, Katrineholm, Nyköping och Tranås. Det... Visa mer
Är du en driven och lösningsorienterad person med erfarenhet av fastighetsdrift? Vill du ha en nyckelroll där du får optimera tekniska system i fastigheter tillsammans med medarbetare och kollegor? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om rollen

Som driftansvarig hos oss har du en central roll i att säkerställa energieffektiv och hållbar drift av våra fastigheter i Region Mitt, som omfattar orterna Linköping, Norrköping, Katrineholm, Nyköping och Tranås. Det innebär ansvar för driftmediaanalys, uppföljning och utveckling inom regionen. Rollen omfattar både personalansvar och ansvar för teknisk förvaltning och optimering av driftssystem.

Du leder och utvecklar två kunniga drifttekniker och arbetar med att analysera driftmedia och bearbeta driftdata för att tillsammans med driftteknikerna genomföra korrigerande åtgärder vid avvikelser.

Nära samverkan sker med områdeschefer, förvaltare och specialister från fastighetsutveckling. I detta samarbete har du en viktig roll i att identifiera projekt och insatser med syfte att optimera fastigheternas drift- och energisystem. Du medverkar vid framtagandet av driftbudget och redovisar månatligen regionens uppföljning av densamma. Du bidrar i ett driftråd tillsammans med andra driftsansvariga samt bidrar med din kompetens till andra kollegor inom regionen.

Vi erbjuder

Vi erbjuder en utvecklande och varierad roll i en affärsdriven organisation, möjlighet att påverka och bidra till hållbara fastighetslösningar samt kompetenta och engagerade kollegor.

Vi söker dig som

Vi söker dig som är driven, lösningsorienterad och van att ta egna initiativ. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och kommunikativt förhållningssätt, samtidigt som du är trygg i att föra fram dina frågor på ett sakligt sätt. Du har lätt för att samarbeta och leda grupper, samtidigt som du trivs med att analysera, följa upp och driva utveckling. Med fokus på resultat och helhet är du engagerad i att bidra till bolagets mål och energieffektivisering.

Genom arbete och utbildning har du förvärvat kunskap och erfarenhet av fastighetsdrift, fastighetsägaransvar, teknisk optimering och energieffektivisering. Du har god kunskap om tekniska system – särskilt värme, ventilation och styr- och reglerteknik – och förstår hur dessa kan optimeras för hållbarhet och kostnadseffektivitet. Erfarenhet av arbetsledning, upphandlingar och driftavtal är meriterande, liksom kunskap om arbetsmiljöfrågor. Du kommunicerar obehindrat på svenska, kan arbeta i driftsystem och Excel samt körkort B.

Övrig information

Placering: Du utgår från något av våra områdeskontor i regionen och reser löpande till övriga orter inom regionen.

Start: Enligt överenskommelse.

Bakgrundskontroll, personlighets- och logiktest är en del av rekryteringsprocessen.

Låter det intressant? Ansök redan idag! Sista ansökningsdag är 14 september.

Vi samarbetar med AS&B Executive i denna rekrytering.

Har du frågor? Kontakta rekryteringskonsult Emelie Törnvall på 070-618 11 58 eller [email protected].

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Chef pedagogik och konceptutveckling till Lärande förskolor och grundskolor

På Lärande förskolor och grundskolor vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningar att utvecklas och lyckas under skoltiden – och i framtiden! Vi vet att barns och elevers utveckling gynnas av ett meningsfullt lärande, närvarande pedagoger och en inspirerande pedagogisk lärandemiljö. För att skapa trygghet och ge alla barn förutsättningar att lära för framtiden arbetar vi konceptuellt enligt en gemensam modell inom Lärandes för... Visa mer
På Lärande förskolor och grundskolor vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningar att utvecklas och lyckas under skoltiden – och i framtiden! Vi vet att barns och elevers utveckling gynnas av ett meningsfullt lärande, närvarande pedagoger och en inspirerande pedagogisk lärandemiljö. För att skapa trygghet och ge alla barn förutsättningar att lära för framtiden arbetar vi konceptuellt enligt en gemensam modell inom Lärandes förskolor och grundskolor. Vi kallar den Lärandemodellen. Vi tycker att det är ett namn som förpliktigar.

Vi söker Chef för pedagogik- och konceptutveckling?

Då vår nuvarande kollega lämnar oss för nya spännande uppdrag, söker vi nu dig som vill bli chef för pedagogik- och konceptutveckling på Lärande förskolor och grundskolor (LFG). Tjänsten har en central betydelse i Lärandegruppens strategiska riktning och LFG:s målsättning att bedriva verksamhet med mycket hög kvalitet och att vara det självklara valet för elever, vårdnadshavare och medarbetare.

Som chef för pedagogik- och konceptutveckling har du både en strategisk och verksamhetsnära roll. Du arbetar med ett helhetsperspektiv på verksamheten och med att leda och utveckla Lärande förskolor och grundskolor mot gemensamma mål, bidra till Lärandegruppens strategiska målsättning och inte minst att vara drivande i vårt pedagogiska och konceptuella utvecklingsarbete. Du skapar förutsättningar för, stödjer, utmanar och följer upp arbetet tillsammans med skolledare och förstelärare som gynnar barns och elevers lärande.

Du är, precis som vi, modig och vill omsätta en pedagogisk grundtanke i praktisk verksamhet för att utveckla elevers lärande, och ytterst sättet att tänka skola. Utifrån en god grundstruktur i form av processer och rutiner för det systematiska kvalitetsarbetet är du en kulturbärare som förstår att utveckling av det som ligger ”under ytan” spelar en avgörande roll för vår framgång. Du hjälper oss och de vi jobbar tillsammans med att utveckla vårt sätt att tänka lärande.

Som chef för pedagogik- och konceptutveckling är du en del av LFG:s ledningsgrupp och rapporterar till VD. I dagsläget finns ett centralt utvecklingsteam med två utvecklingsledare som rapporterar till dig. Vi eftersträvar ett starkt teamarbete och gemensamt utvecklingsarbete inom Lärande. Vi är en relativt liten huvudmannaorganisation inom LFG, och vi hjälps åt med såväl med de operativa arbetsuppgifterna som strategiska frågorna. Vi ogillar stuprör, men är förtjusta i hängrännor.

Du kommer bland annat ansvara för:

Att leda arbetet med att förvalta och vidareutveckla vår pedagogiska modell utifrån resultat i vårt systematiska kvalitetsarbete och förändringar i vår omvärld. 
Att leda det centrala utvecklingsarbetet för olika medarbetargrupper och bidra till samordning och genomförande av olika kompetensutvecklingsinsatser.
Att leda projekt utifrån Lärandes strategiområden.
Att bidra till ett tvärprofessionellt arbete för att integrera pedagogiskt utvecklingsarbete och fortsätta att utveckla vårt pedagogiska arbetssätt tillsammans med andra centrala funktioner och våra förskolor och grundskolor.


Kvalifikationer?

Vi söker dig med flera års erfarenhet i ledande pedagogiska uppdrag på huvudmannanivå, strategiskt ledningsarbete samt ansvar för förändringsarbete inom skol- och organisationsutveckling.

Skall-krav:

högskoleutbildning med pedagogisk inriktning eller motsvarande
dokumenterad erfarenhet av arbete inom förskolan eller grundskolan
dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare
erfarenhet pedagogiskt förändringsarbete inom skol- och organisationsutveckling
dokumenterad erfarenhet av att leda konceptuell utveckling
god kännedom om gällande styrdokument och systematiskt kvalitets- och utvecklingsarbete
god kunskap om forskning och förståelse av ett helhetsperspektiv på skolutveckling.


Meriterande:

dokumenterad erfarenhet av både förskola och grundskola
slutförd rektorsutbildning
erfarenhet av att leda chefer
erfarenhet av strategiskt ledningsarbete i ledningsgrupp på huvudmannanivå


Vi söker dig som delar Lärandes kärnvärden- trygghet, utveckling, team och framgång. Du har en god samarbetsförmåga är kreativ, flexibel och förändringsorienterad med siktet inställt på mål och resultat. Som person har du ett genuint engagemang och intresse av att aktivt bidra till skol- och organisationsutveckling. Du är kunnig inom utbildningsfrågor, relevant forskning och har ett helhetsperspektiv på verksamheten. Du är lyhörd, bidrar med positiv energi och har god förmåga att leda strukturerade processer och bidra till utveckling av individ och organisation.

Som person och ledare upplevs du som tydlig, pedagogisk, modig och en god förebild. Genom ditt kommunikativa ledarskap har du förmåga att bygga och vara del av trygga och effektiva team. Du har höga förväntningar och strävar efter goda kvalitativa resultat.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med placering i Norrköpings- eller Stockholmsområdet, eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänsteresor till våra verksamheter förekommer i rollen.

Varför välja Lärande?

Vår framgång bygger på trygghet, teamkänsla och ständig utveckling. Hos oss är mod, nya idéer och kunskapsutbyten viktiga delar av vår kultur, och vi ser olikheter som en styrka. Sedan starten har vi gått vår egen väg och vi ser lärande som nyckeln till att möta en värld i ständig förändring.

Sök till oss och bli en del av Lärande – där din insats gör skillnad!

Läs mer om våra verksamheter på: https://www.larande.se/

Inom Lärande är vi stolta över att vi är certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard. Läs mer här.

Mer information

För mer information är du välkommen att kontakta Veronika Otterborg, rekryteringskonsult AS&B Executive, [email protected] alt 070-568 82 66.

Välkommen med din ansökan senast 6 april. Visa mindre

HR-chef till Renall

Ansök    Dec 10    AS&B Executive AB    HR-chef
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor. Renalls amb... Visa mer
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor. Renalls ambition är att tillsammans med anställda fortsätta att växa som den mest attraktiva arbetsgivaren i branschen med en affärsmodell som möjliggör ökad återvinning och en cirkulär ekonomi. Hållbarhetsfrågor har stort fokus och innebär bland annat att vi sedan 2016 har ställt om till 100 % förnybart bränsle.

Vill du vara en nyckelperson i att skapa en attraktiv och inkluderande arbetsplats? Hos oss på Renall får du möjligheten att utveckla både människor och organisation i en dynamisk bransch där hållbarhet står i centrum. Vi söker nu en engagerad HR-chef som vill kombinera strategiskt arbete med operativt stöd för att driva och utveckla vår företagskultur och våra HR-processer.

Om rollen

Som HR-chef på Renall är din främsta uppgift att agera ett nära stöd för chefer och ledningsgrupp samtidigt som du driver vårt arbete inom arbetsmiljö, employer branding och intern kommunikation. Du blir en nyckelspelare i att stärka vår företagskultur och skapa en arbetsplats där medarbetare trivs, utvecklas och känner sig hörda. Tillsammans med marknadsavdelningen arbetar du med att utveckla vårt arbetsgivarvarumärke och säkerställer att vi förblir en attraktiv arbetsgivare som lockar och behåller talanger.

Du kommer att ansvara för att utveckla och implementera HR-processer kopplade till kompetensutveckling, prestationsstyrning, ledarskap och hälsofrämjande initiativ. Arbetsmiljöfrågor är en viktig del av rollen, där du ser till att säkerhet, välmående och trivsel alltid är i fokus och att vi följer gällande lagar och regler. Vidare är du drivande i att förbättra vår interna kommunikation, skapa effektiva informationsflöden och stärka engagemanget i organisationen. I rollen ingår också att hantera operativa HR-frågor som rekrytering, introduktion av nya medarbetare, lönerevision, arbetsrätt och facklig samverkan. Du coachar våra chefer i såväl dagliga personalfrågor som strategiska beslut och är en viktig partner i att skapa hållbara lösningar för vår växande verksamhet.

Vem vi söker

Vi söker dig som har en akademisk examen inom HR eller beteendevetenskap och minst fem års erfarenhet av brett HR-arbete, både operativt och strategiskt. Du har tidigare arbetat med arbetsmiljöfrågor och chefsstöd och har gärna erfarenhet av employer branding, förändringsarbete eller HR-arbete i branscher som transport, återvinning eller industri. Har du dessutom erfarenhet av ledarskap ser vi det som meriterande.

För att lyckas i rollen tror vi att du är en kommunikativ och relationsskapande person med stark strategisk förmåga och ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du är flexibel och trivs i en miljö där du får kombinera långsiktig utveckling med att hantera utmaningar i vardagen. Med ett genuint engagemang för att skapa en inkluderande kultur bidrar du till att forma Renall som en arbetsplats där människor trivs och presterar.

Vi ser fram mot din ansökan senast 12 januari. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Veronika Otterborg, konsult på AS&B Executive, [email protected]

På Renall erbjuder vi en möjlighet att bli en del av ett hållbarhetsfokuserat företag där dina insatser gör skillnad. Vi har ambitionen att vara branschledande både när det gäller resultat och arbetsmiljö, och vi ser fram emot att få välkomna dig som vill vara med och driva detta arbete framåt.

Välkommen till Renall – Tillsammans skapar vi en hållbar framtid! Visa mindre

Supply Chain Manager till Returpack/Pantamera

Ansök    Dec 13    AS&B Executive AB    Logistikchef
Vill du bidra till världens bästa pantsystem genom att leda och utveckla vår insamling, materialförsörjning och produktion? Nu söker vi en driven och erfaren Supply Chain Manager, som kommer att spela en nyckelroll i vårt engagemang för att samla in och återvinna alla burkar och flaskor och verka i en cirkulär ekonomi. Om rollen Som Supply Chain Manager hos oss har du det övergripande ansvaret för att utveckla och leda insamlingsflödet av förpackningar... Visa mer
Vill du bidra till världens bästa pantsystem genom att leda och utveckla vår insamling, materialförsörjning och produktion?

Nu söker vi en driven och erfaren Supply Chain Manager, som kommer att spela en nyckelroll i vårt engagemang för att samla in och återvinna alla burkar och flaskor och verka i en cirkulär ekonomi.

Om rollen

Som Supply Chain Manager hos oss har du det övergripande ansvaret för att utveckla och leda insamlingsflödet av förpackningar, från våra pantmottagningar via vår sorteringsanläggning i Norrköping till utleverans av material till våra samarbetspartners.  Du arbetar strategiskt för att optimera flöden, minska kostnader och säkerställa att vårt materialflöde stödjer företagets affärs- och hållbarhetsmål.

Du rapporterar direkt till VD och ingår i ledningsgruppen, där du bidrar med analyser, insikter och strategiska beslut för hela företagets utveckling.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Leda och samordna produktions- och logistikfunktionerna genom dina underställda chefer för att säkerställa att ni arbetar mot gemensamma mål
Utveckla och optimera produktionsprocesser och logistikflöden för att förbättra effektivitet, minska miljöpåverkan och säkerställa materialkvaliteten
Representera funktionerna logistik och fabrik i ledningsgruppen, och i förekommande fall mot styrelsen, och säkerställa att försörjningskedjans perspektiv integreras i företagets långsiktiga planer och strategier
Driva samarbete mellan supply chain och andra avdelningar, såsom tex marknad och kund, hållbarhet och kvalitet samt ekonomi, för att skapa och utveckla insamlingslösningar och materialflöden som är resurseffektiva och hållbara.
Omvärldsbevaka relevanta områden som t ex. innovationer, automatisering och teknikutveckling


Vad du har med dig till oss

Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom logistik, supply chain management, industriell ekonomi eller ett liknande område. Alternativt har du förvärvat motsvarande kompetens genom omfattande arbetslivserfarenhet som Returpack bedömer relevant för tjänsten. Du har erfarenhet av att arbeta i en ledande befattning inom supply chain, logistik och produktion, där du framgångsrikt har hanterat komplexa logistiklösningar. Din bakgrund innefattar arbete med processoptimering och strategisk utveckling, där du har implementerat effektiva flöden och drivit kostnadsreduktion. Du har goda kunskaper om logistik- och produktionsflöden, Lean production/5S samt hållbara och miljövänliga lösningar inom logistik och produktion.

Som person har du goda ledaregenskaper med en förmåga att samordna team mot gemensamma mål, och du engagerar, inspirerar och utvecklar dina medarbetare. Du är strategisk och lösningsorienterad, med ett helhetsperspektiv som gör att du kan utveckla långsiktiga planer och hantera komplexa utmaningar. Din kommunikativa förmåga gör dig till en relationsbyggare som smidigt samarbetar över avdelningsgränser och med externa intressenter. Samtidigt är du ansvarstagande, resultatorienterad och har ett stort driv att ständigt förbättra och optimera verksamheten.

Vad vi erbjuder

Hos oss får du en nyckelroll i ett företag som är i tillväxt och satsar på hållbara lösningar. Du blir en del av en dynamisk och trivsam organisation där du får möjlighet att påverka, utvecklas och göra skillnad.

Om oss

Vissa känner oss som Returpack, andra som Pantamera. Och?alla har lika rätt. Varumärket Pantamera?drivs av Returpack AB. Vi är ett privatägt företag, där våra ägare är branschorganisationerna Sveriges Bryggerier, Svensk Dagligvaruhandel och Livsmedelshandlarna.

Vi driver sedan 1984 det enda godkända retursystemet i Sverige för dryckesförpackningar med pant. Verksamheten är förordningsstyrd av SFS 2022:1274, där det regleras att dryck i plast och burk endast får överlåtas om förpackningar ingår i ett retursystem. Inom ramen för ett retursystem är Returpack en sann pionjär och förebild för andra länders system.

Vi ser stora möjligheter att fortsätta utveckla pantsystemet till att bli än mer hållbart och vi har också med hjälp av livscykelanalyser verifierat pantsystemets positiva bidrag till miljön. Årligen ser vi till att över 2,7 miljarder burkar och flaskor pantas och återvinns. Med en omsättning på drygt 4 miljarder är Returpack ett av de större företagen i Norrköping och i Östergötland.

Vi erbjuder en arbetsmiljö där samarbete och innovation står i fokus. Vi tror på att främja personlig tillväxt och värdesätter våra medarbetares välbefinnande. Hos oss möts en mångfald av människor och kompetenser; logistiker, IT-utvecklare, operatörer, marknadsförare, tekniker och ekonomer. Vi är måna om att hela livet får plats. Vi finns i moderna, trivsamma lokaler på cykelavstånd från Norrköpings innerstad och centralstation.

Välkommen till oss!

Intresserad av att få veta mer?

Då ska du kontakta Emelie Törnvall på AS&B Executive, som svarar på frågor och berättar hur du skulle komma till din rätt på Returpack. Du kan nå henne på 070-618 11 58 eller [email protected].

Sista ansökningsdag är 19 januari 2025.

Bli en del av vår resa mot en hållbar framtid – sök tjänsten som Supply Chain Manager idag! Visa mindre

Direktör för avdelningen Gemensamma tjänster på LFV

Ansök    Okt 4    AS&B Executive AB    Administrativ chef
Direktör till avdelningen Gemensamma tjänster, LFV i Norrköping  Är du en strategisk ledare med förmågan att navigera genom komplexa utmaningar och leda en avdelning mot framgång? Hos Luftfartsverket får du möjligheten att göra verklig skillnad och bidra till Sveriges flygtrafiktjänst. Var med och sikta högre i rollen som Direktör Gemensamma Tjänster.   Om LFV Vi leder flyget - i takt med tiden, i alla lägen. Luftfartsverket (LFV) är Sveriges ledande ak... Visa mer
Direktör till avdelningen Gemensamma tjänster, LFV i Norrköping

 Är du en strategisk ledare med förmågan att navigera genom komplexa utmaningar och leda en avdelning mot framgång? Hos Luftfartsverket får du möjligheten att göra verklig skillnad och bidra till Sveriges flygtrafiktjänst. Var med och sikta högre i rollen som Direktör Gemensamma Tjänster. 

 Om LFV

Vi leder flyget - i takt med tiden, i alla lägen. Luftfartsverket (LFV) är Sveriges ledande aktör inom flygtrafikledning för civil och militär luftfart med tillhörande tjänster. Vi erbjuder flygtrafikledning och relaterade tjänster både nationellt och internationellt. Våra flygledare leder dagligen cirka 2 000 flygplan i svenskt luftrum. LFV var först i världen med flygtrafikledning på distans och vi driver digitaliseringen inom flera områden. Genom olika samarbeten är vi med och effektiviserar det europeiska luftrummet. LFV är ett av tre affärsverk i Sverige. Läs mer om LFV här!

 Avdelningen Gemensamma tjänster är en av fyra avdelningar inom LFV. Avdelningen är en utförarorganisation som upprätthåller och utvecklar organisationens gemensamma funktioner inom sju olika områden. Dessa är ekonomi, inköp, HR-lön, utbildning, flygsäkerhet, kommunikation samt lokaler och service. Totalt är vi ca 125 anställda på avdelningen Gemensamma tjänster.


Din roll
I rollen som Direktör för Gemensamma tjänster har du ansvaret att leda och utveckla avdelningen, till din hjälp har du sju enhetschefer som ingår i din ledningsgrupp. Du rapporterar direkt till GD och ingår i LFVs koncernledningsgrupp. Din avdelning ansvara för att leverera expertkompetens för stödtjänster till övriga avdelningar inom LFV vilket innebär att rollen har ett nära samarbete med övriga i koncernledningsgruppen för att möta verksamhetens behov. Du har en nyckelroll i att säkerställa operativ effektivitet och hög kvalitet inom avdelningen samt ett övergripande ansvar för att Gemensamma Tjänster bidrar till LFVs strategiska mål. Direktören för Gemensamma tjänster har ett ansvar i att utveckla och implementera strategier för att effektivisera verksamheten och skapa rätt förutsättningar för medarbetarna. En viktig del i ditt uppdrag är att aktivt bidra i LFV:s koncernledningsgrupp och stödja generaldirektören i övergripande strategiska frågor.

Din Profil
Vi söker dig som har en gedigen bakgrund från liknande roller, som ledare av shared serviceorganisationer, tjänstleveranser eller liknande avdelningar där man samlat komplexa stödtjänster. Du har högskoleutbildning samt flerårig erfarenhet och dokumenterat goda resultat från ledning och styrning av verksamheter med egna underställda chefer. Du behöver också ha erfarenhet av verksamhets-, budget- och personalansvar. Har du en god förståelse och erfarenhet från offentlig förvaltning samt av flygbranschen är det meriterande.

Du har en helhetssyn och förstår andra funktioners utmaningar genom att lyssna in och samarbeta för att på bästa möjliga sätt möta LFVs övergripande behov. Du förstår vikten av att arbeta tvärfunktionellt, att utveckla goda relationer och skapa engagemang inför en uppgift genom tillit och att både ge och ta emot feedback. Rollen kräver en mycket god förmåga att samarbeta och samverka med alla olika delar av LFV. Du är framåtsträvande och har en vilja att ta verksamheten mot nya mål och du har en förmåga att utveckla genomförbara lösningar på övergripande strategier. Du har en god kommunikationsförmåga, hög social kompetens och en naturlig, coachande ledarstil.

 Anställning och förmåner
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Norrköping. Innan anställning genomför LFV en säkerhetsprövning som bland annat innefattar registerkontroll, säkerhetsintervju och drogtest. Denna tjänst kräver svenskt medborgarskap.
???
LFV har goda anställningsvillkor och ett brett utbud av förmåner som bland annat innefattar en privat sjukvårdsförsäkring och goda statliga pensionsvillkor. Vi sitter i ljusa och fina lokaler och erbjuder ett roligt och utvecklande arbete tillsammans med lösningsfokuserade, engagerade och nytänkande medarbetare.

 

För mer information ring Jan Schröder ([email protected]), 0706-181161. Ansök senast den 2024-10-21 via www.asb-executive.se Visa mindre

Affärsansvarig för materialavsättning

Ansök    Maj 8    AS&B Executive AB    Affärsområdeschef
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor. Renalls am... Visa mer
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor.

Renalls ambition är att tillsammans med anställda fortsätta att växa som den mest attraktiva arbetsgivaren i branschen med en affärsmodell som möjliggör ökad återvinning och en cirkulär ekonomi. Hållbarhetsfrågor har stort fokus och innebär bland annat att vi sedan 2016 har ställt om till 100 % förnybart bränsle.

Är du kreativ, lösningsorienterad och tycker om att göra affärer? Lockas du av att utveckla och bygga upp verksamhet? Vill du ha en ledande roll i ett expansivt företag? Då kan Du vara den person vi söker!

Vi söker 

En resultatinriktad och målmedveten person som lockas av att vara ansvarig för tillväxten av vår viktiga återvinningsaffär. Ditt uppdrag innebär att affärsutveckla hela vår materialhantering från omhändertagande, förädling och avsättning av återvunnet material. Du kommer även att ansvara för designen och uppbyggnaden av sorteringsgårdarna på våra anläggningar.

Uppdraget innebär stort kommersiellt ansvar och ställer krav på att förstå våra kunders verksamhet och behov och därmed förståelsen för hur vårt material passar in i deras verksamhet. Du kommer att arbeta nära både befintliga och presumtiva kunder och du måste trivas med omfattande kontakter.  

 Det här är en roll i företagsledningen där du får stort ansvar för att vår tillväxtresa blir fortsatt framgångsrik. 

Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande ansvarsområde inom återvinningsbranschen. Du har lätt att förstå uppdragets karaktär och komplexitet och du förstår vilka krav som ställs när det gäller lagstiftning och säkerhetsfrågor inom vår verksamhet. 

Du har ett starkt affärssinne och du är van att framgångsrikt förhandla och skriva avtal inom B2B. Du trivs med omfattande kontakter i din vardag och du har lätt för att bygga nätverk.

Som person måste du ha starkt kundfokus, vara kreativ och lösningsorienterad. Du måste också trivas med att ingå i ett starkt team med medarbetare som värdesätter professionalism, samarbete och arbetsglädje.  

Vi erbjuder en roll med helhetsansvar och med ett starkt bolag och varumärke i ryggen, får du möjligheten utveckla en viktig cirkulär affärsverksamhet med mycket stor utvecklingspotential.

Låter det här intressant? Då är du välkommen med din ansökan senast den 26/5 Visa mindre

Driven personbilssäljare till Tage Rejmes i Norrköping

Ansök    Jun 27    AS&B Executive AB    Bilförsäljare
Tage Rejmes i Norrköping söker nu en driven personbilssäljare! Som personbilssäljare kommer du ansvara för hela kedjan inom försäljning. Du kommer guida våra kunder gällande våra bilar, provkörningar och ge information kring olika finansieringslösningar samt tillbehör. Du kommer även arbeta proaktivt med bearbetning av privatpersoner och företag samt vara delaktig i att köpa in relevanta bilar. Vi söker dig som är driven, engagerad och har en stark känsl... Visa mer
Tage Rejmes i Norrköping söker nu en driven personbilssäljare!

Som personbilssäljare kommer du ansvara för hela kedjan inom försäljning. Du kommer guida våra kunder gällande våra bilar, provkörningar och ge information kring olika finansieringslösningar samt tillbehör. Du kommer även arbeta proaktivt med bearbetning av privatpersoner och företag samt vara delaktig i att köpa in relevanta bilar.

Vi söker dig som är driven, engagerad och har en stark känsla för affärer. Du bör trivas i en roll med högt tempo och självständigt kan driva och organisera ditt dagliga arbete. Du är en sann lagspelare med bred social kompetens och bekväm att arbeta mot budgetmål. 

För att matcha profilen har du/är du: 

Gymnasiekompetens gärna med ekonomisk inriktning
Dokumenterad arbetserfarenhet i relationsskapande försäljning
God systemvana, tidigare erfarenhet av CRM och Office 365
Kommunikativ och kan uttrycka dig väl i svenska på tal och skrift
B Körkort


För att trivas i rollen tror vi att du är den som: 

Alltid sätter kunden i fokus 
Drivs av försäljning och uppsatta mål
Har ett proaktivt och nyfiket förhållningssätt 
Har goda referenser från att tidigare framgångsrikt hanterat kunder och vårdade kundrelationer


 

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 14/7. Ansök därför snarast. 

Välkommen med din ansökan!

Tage Rejmes i Norrköping Bil AB ingår som helägt dotterbolag i koncernen Tage Rejmes Bil AB. Företaget säljer Volvo, Renault, Dacia, Maxus, BYD, JAC och XBus. Bolaget bedriver bilförsäljning, skadecenter, serviceverksamhet samt försäljning av bildelar, drivmedel och biltvätt. Dessutom driver vi Hertz biluthyrning. Företaget har ca 140 anställda och finns representerat i Norrköping, Finspång, Söderköping och Valdemarsvik

Koncernen Tage Rejmes Bil AB grundades 1958 och är idag ett av Sveriges största familjeägda bilhandelsföretag. Företaget är auktoriserad återförsäljare för Volvo, Renault och Dacia personbilar, lätta transportbilar, Volvo lastbilar och bussar. Rejmekoncernen erbjuder service och reparationer i 24 verkstäder på 15 orter i Östergötland, Närke, Södermanland, Västmanland och Småland. Koncernen omsätter ca 3,4 miljarder kronor och har ca. 700 medarbetare. Visa mindre

VD till Lärande Förskolor och Grundskolor AB

Lärandegruppen i Sverige AB med huvudkontor i Norrköping, är en av Sveriges större friskolekoncerner. Vi erbjuder förskola, grundskola och gymnasium på flera platser och även en yrkeshögskola. Vinst återinvesterar vi i våra verksamheter för att utveckla dem vidare. Det har resulterat i att vi har en stabil grund för tillväxt och ekonomi som skapar trygghet för våra elever, medarbetare och partners. Alltsedan starten 1999 har vi satt elevens lärande i cent... Visa mer
Lärandegruppen i Sverige AB med huvudkontor i Norrköping, är en av Sveriges större friskolekoncerner. Vi erbjuder förskola, grundskola och gymnasium på flera platser och även en yrkeshögskola. Vinst återinvesterar vi i våra verksamheter för att utveckla dem vidare. Det har resulterat i att vi har en stabil grund för tillväxt och ekonomi som skapar trygghet för våra elever, medarbetare och partners.

Alltsedan starten 1999 har vi satt elevens lärande i centrum och jobbat mot vår mission, att ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas under skoltiden och i framtiden. Vi söker nu dig som vill leda vårt dotterbolag Lärande Förskolor- och Grundskolor AB:s fortsatta utveckling och befästa vår betydelse som en viktig aktör inom friskolebranschen.

Ditt uppdrag innebär det yttersta ansvaret för bolagets verksamhet som idag består av tre förskolor samt sju grundskolor lokaliserade i Upplands Väsby, Huddinge och Norrköping. Vi erbjuder utbildning för fler än 2 400 elever, har ca 300 medarbetare och vi omsätter ca 300 MSEK.

Vi ser skolan som en helhet och det märks i alla delar i vårt koncept. Vi arbetar ämnesintegrerat med fokus på nyfikenhet och meningsfullt lärande. Vi uppmuntrar till kreativitet och förståelse för kunskap i ett större sammanhang och vi värnar om en trygg och inspirerande lärmiljö med närvarande lärare som arbetar i team. Vårt koncept och våra pedagogiska hörnstenar är vår valda väg mot att stimulera våra elevers personliga och kunskapsmässiga utveckling. Som vår nya VD är det därför viktigt att du delar vårt synsätt.

Som VD ansvarar du för resultat och bolagets fortsatta utveckling såväl när det gäller att uppfylla vår mission som att uppnå våra strategiska, operativa och finansiella mål. Vi är en kunskapsorganisation med tydliga värderingar som genomsyrar vår verksamhet och som ger förutsättningar för högt engagemang hos våra medarbetare och elever, vilket i sin tur skapar de bästa förutsättningarna för en hög måluppfyllelse.

Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och att utveckla en större utbildningsverksamhet inriktad mot för- och grundskola. Erfarenhet från friskolebranschen eller annan näringslivsverksamhet är också värdefullt. Det viktigaste är dock att du är rätt person där du givetvis måste ha ett mycket stort intresse för vår verksamhet och förstå de utmaningar som gäller för välfärdsföretag.

Du kommer att leda en kunskapsorganisation. Vi lägger därför stor vikt vid ditt ledarskap där förmågan att kommunicera och skapa engagemang kring gemensamma mål och att leda med hög grad av tillit och ödmjukhet inom givna ramar är särskilt viktigt. Att du har starka drivkrafter och förmågan att omsätta planer till handling är också en självklarhet.

Våra kärnvärden är trygghet, utveckling, team och framgång. Som VD för ett av våra dotterbolag är du vår yttersta kulturbärare för att all vår verksamhet genomsyras av dessa såväl i det dagliga arbetet som i vår fortsatta utveckling på längre sikt.

Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i Norrköping, men du kan även utgå från vårt kontor i Upplands-Väsby. 

Vi tar gärna mot din intresseanmälans så snart som möjligt, dock senast den 6 oktober. Välkommen! Visa mindre

Affärsansvarig för materialavsättning

Ansök    Mar 15    AS&B Executive AB    Affärsområdeschef
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor. Renalls am... Visa mer
Renall är ett miljöserviceföretag som utför tjänster inom avfall, återvinning, miljökonsult, jordtillverkning, lagerhantering, slamsugning och avloppsspolning, kranbils-och maskintjänster åt privatpersoner, företag och kommuner. Vi har ca 240 medarbetare, med kontor i Norrköping, Linköping, Örebro och Oxelösund/Nyköping. Placeringsort för detta uppdrag är vid vårt huvudkontor i Norrköping men du kan även arbeta viss tid från våra övriga kontor.

Renalls ambition är att tillsammans med anställda fortsätta att växa som den mest attraktiva arbetsgivaren i branschen med en affärsmodell som möjliggör ökad återvinning och en cirkulär ekonomi. Hållbarhetsfrågor har stort fokus och innebär bland annat att vi sedan 2016 har ställt om till 100 % förnybart bränsle.

Är du en kreativ, lösningsorienterad och tycker om att göra affärer? Lockas du av att utveckla och bygga upp verksamhet? Vill du ha en ledande roll i ett expansivt företag? Då kan Du vara den person vi söker!

Vi söker 

En resultatinriktad och målmedveten person som lockas av att vara ansvarig för tillväxten av vår viktiga återvinningsaffär. Ditt uppdrag innebär att affärsutveckla hela vår materialhantering från omhändertagande, förädling och avsättning av återvunnet material. Du kommer även att ansvara för designen och uppbyggnaden av sorteringsgårdarna på våra anläggningar.

Uppdraget innebär stort kommersiellt ansvar och ställer krav på att förstå våra kunders verksamhet och behov och därmed förståelsen för hur vårt material passar in i deras verksamhet. Du kommer att arbeta nära både befintliga och presumtiva kunder och du måste trivas med omfattande kontakter.  

 Det här är en roll i företagsledningen där du får stort ansvar för att vår tillväxtresa blir fortsatt framgångsrik. 

Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande ansvarsområde inom återvinningsbranschen. Du har lätt att förstå uppdragets karaktär och komplexitet och du förstår vilka krav som ställs när det gäller lagstiftning och säkerhetsfrågor inom vår verksamhet. 

Du har ett starkt affärssinne och du är van att framgångsrikt förhandla och skriva avtal inom B2B. Du trivs med omfattande kontakter i din vardag och du har lätt för att bygga nätverk.

Som person måste du ha starkt kundfokus, vara kreativ och lösningsorienterad. Du måste också trivas med att ingå i ett starkt team med medarbetare som värdesätter professionalism, samarbete och arbetsglädje.  

Vi erbjuder en roll med helhetsansvar och med ett starkt bolag och varumärke i ryggen, får du möjligheten utveckla en viktig cirkulär affärsverksamhet med mycket stor utvecklingspotential.

Låter det här intressant? Då är du välkommen med din ansökan senast den 14/4. Visa mindre

Lärare/utbildningsledare Arbetsmiljöingenjör till ESBS

East Sweden Business School (ESBS) är den ledande yrkeshögskoleaktören i Norrköping med yrkeshögskoleutbildningar inom arbetsmiljö, bygg/anläggning och driftteknik inom kraft- och processindustrin. Vår verksamhetsvision är att kunna bidra med kompetens och skapa förutsättningar för våra studerande, samt att få det anställande näringslivet att växa. Genom åren har vi byggt upp ett starkt nätverk och en bra samverkan med arbetslivet. Våra utbildare har en g... Visa mer
East Sweden Business School (ESBS) är den ledande yrkeshögskoleaktören i Norrköping med yrkeshögskoleutbildningar inom arbetsmiljö, bygg/anläggning och driftteknik inom kraft- och processindustrin.

Vår verksamhetsvision är att kunna bidra med kompetens och skapa förutsättningar för våra studerande, samt att få det anställande näringslivet att växa. Genom åren har vi byggt upp ett starkt nätverk och en bra samverkan med arbetslivet. Våra utbildare har en gedigen erfarenhet från arbetslivet för att vi ska kunna leverera utbildningar som är verklighetsförankrade och håller hög kvalitet. 

Väx tillsammans med oss!

Vill du utveckla andra och arbeta i en ansvarsfull roll? Är du arbetsmiljöingenjör med intresse för undervisning? Då har vi ett jobbförslag till dig! Vi söker nu en lärare och tillika utbildningsledare som vill ta ansvar för vår nya YH-utbildning Arbetsmiljöingenjör.

Om tjänsten

Som lärare är du tillika utbildningsledare och har som ansvar att undervisa i de flesta av kurserna inom arbetsmiljö, hålla samman utbildningen Arbetsmiljöingenjör och nätverka.

Tjänsten innebär att ansvara för undervisning och examinering vilket innebär cirka 15 h i veckan planerad undervisningstid.

Rollen som utbildningsledare innebär att du samordnar utbildningen och har det övergripande ansvaret för utbildningen. Du är uppdragsgivare och kontaktperson till våra konsulter som håller de kurser som du själv inte undervisar i. Du ansvarar för studerandekontakterna. Du är även sammankallande i ledningsgruppen för utbildningen.

Tjänsten innebär att nätverka i syfte för att knyta kontakter inom näringslivet som kan leda till LIA-platser, studiebesök och gästföreläsningar. I förlängningen innebär det att studerande får goda förutsättningar till relevanta jobb efter examen vilket är ett gemensamt mål att sträva efter.

Du är delaktig i utvecklingen av kursplaner, driva kvalitetsarbete och utvärdering tillsammans med övriga utbildningsledare vilket är ett extra viktigt uppdrag nu när utbildningen är ny. Dessutom har du en viktig nyckelposition inom ESBS och bidrar till bolagets fortsatta utveckling.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder en verksamhet under tillväxt och en miljö med ambitiösa och engagerade kollegor i ett tajt team. Du kommer att arbeta tillsammans med övriga utbildningsledare, administratör och ledning där alla bidrar till ett gott arbetsklimat och leverans av utbildningar med hög kvalitet.

I den här tjänsten får du stor frihet att verka inom givna ramar och du har ett gott administrativt stöd som hanterar de flesta frågor med myndighetskontakter, rapportering av betyg, tenta administration etc. Här får du goda förutsättningar till att vara med och bygga vår nya utbildning och möter en stark laganda.

Kvalifikationer

Vi söker dig som delar vår passion för kompetensutveckling och att få andra att växa. Du har en relevant eftergymnasial utbildning samt goda kunskaper inom arbetsmiljö som kan tillämpas inom bygg, anläggning och industri. Detta har du förvärvat genom tidigare arbetslivserfarenheter och/eller utbildning. Vi tror också att du har viss utbildningsvana.

Som person tycker du om sociala sammanhang och har god förmåga att hantera olika typer av människor, bygga relationer och arbeta nätverkande. Du har starka inre drivkrafter att ta ansvar för helheten i utbildningen och lösa de situationer som uppstår. Detta gör du med en hög grad av professionalism och uthållighet, även om det kräver tid och energi. Din förmåga att kommunicera tydligt och klart är god i såväl tal som skrift. Du kan utan problem kommunicera med olika studerande, konsulter, externa samverkansparter och myndigheter och kan göra dig förstådd tack vare en god pedagogisk förmåga. Din planeringsförmåga och struktur gör att du med god framförhållning kan hålla deadlines och planera såväl dina utbildningar som ditt eget arbete. Samtidigt är du flexibel och kan anpassa dig inför nya omständigheter. Och, så vill vi såklart att du ska vara en person som tycker om att ha kul på jobbet och dela den starka laganda som vi har här på ESBS!

B-körkort, goda kunskaper i svenska i tal och skrift och god dator-/systemvana krävs för tjänsten. Vissa tjänsteresor ingår i närområdet såsom LIA-besök.

Välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta någon av våra rekryteringskonsulter på AS&B Executive. Du når Rickard Jonsson på 070-558 70 01 och Emelie Törnvall på 070-618 11 58.

Läs gärna mer om oss och våra utbildningar här.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 april 2024. Visa mindre

Utbildningsledare till ESBS

East Sweden Business School (ESBS) är den ledande yrkeshögskoleaktören i Norrköping med yrkeshögskoleutbildningar inom arbetsmiljö, bygg/anläggning och driftteknik inom kraft- och processindustrin. Vår verksamhetsvision är att kunna bidra med kompetens och skapa förutsättningar för våra studerande, samt att få det anställande näringslivet att växa. Genom åren har vi byggt upp ett starkt nätverk och en bra samverkan med arbetslivet. Våra utbildare har en g... Visa mer
East Sweden Business School (ESBS) är den ledande yrkeshögskoleaktören i Norrköping med yrkeshögskoleutbildningar inom arbetsmiljö, bygg/anläggning och driftteknik inom kraft- och processindustrin.

Vår verksamhetsvision är att kunna bidra med kompetens och skapa förutsättningar för våra studerande, samt att få det anställande näringslivet att växa. Genom åren har vi byggt upp ett starkt nätverk och en bra samverkan med arbetslivet. Våra utbildare har en gedigen erfarenhet från arbetslivet för att vi ska kunna leverera utbildningar som är verklighetsförankrade och håller hög kvalitet.

Väx tillsammans med oss!                                                                     

Vill du utveckla andra och arbeta i en ansvarsfull roll? Har du projektledande egenskaper och ett intresse för undervisning? Då har vi ett jobbförslag till dig! Vi söker nu en utbildningsledare med ansvar för våra utbildningar Byggledare och Entreprenadingenjör.

Om tjänsten

Som utbildningsledare har en nyckelroll hos oss på ESBS med ansvar för utbildningarna Byggledare och Entreprenadingenjör, undervisning i ett fåtal kurser samt nätverkande.

Tjänsten som utbildningsledare innebär att du samordnar utbildningarna och har det övergripande ansvaret. Du är uppdragsgivare och kontaktperson till våra konsulter som håller lektioner i de olika kurserna. Du ansvarar för studerandekontakterna i dina fyra klasser. Du är även sammankallande i ledningsgrupperna för respektive utbildning.

Tjänsten innebär att nätverka i syfte för att knyta kontakter inom näringslivet som kan leda till LIA-platser, studiebesök och gästföreläsningar. I förlängningen innebär det att studerande får goda förutsättningar till relevanta jobb efter examen vilket är ett gemensamt mål att sträva efter.

Dessutom innebär tjänsten att ansvara för undervisning och examinering. Beroende på dig som person så kan undervisningsdelen bli olika stor för den här tjänsten men sannolikt omkring cirka 6 h i veckan. Aktuella kurser att undervisa inom beror på dina erfarenheter och kunskaper med det bör vara inom något av följande områden; byggrelaterade ämnen, kommunikation och ledarskap, hållbarhet, affärsjuridik/entreprenadjuridik.

Du är delaktig i utvecklingen av kursplaner, driva kvalitetsarbete och utvärdering tillsammans med övriga utbildningsledare. Dessutom har du en viktig nyckelposition inom ESBS och bidrar till bolagets fortsatta utveckling.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder en verksamhet under tillväxt och en miljö med ambitiösa och engagerade kollegor i ett tajt team. Du kommer att arbeta tillsammans med övriga utbildningsledare, administratör och ledning där alla bidrar till ett gott arbetsklimat och leverans av utbildningar med hög kvalitet.

I den här tjänsten får du stor frihet att verka inom givna ramar och du har ett gott administrativt stöd som hanterar de flesta frågor med myndighetskontakter, rapportering av betyg, tentaadministration etc.

Kvalifikationer

Vi söker dig som delar vår passion för kompetensutveckling och att få andra att växa. Du har en relevant eftergymnasial utbildning och viss utbildningsvana och/eller arbetslivserfarenhet från något av de ämnen som angivits.

Du har tidigare erfarenhet från arbete som innebär en koordinerande eller samordnande roll där du har hanterat många kontakter och tidsramar. Meriterande är om du har arbetat i byggbranschen. Meriterande är även om du har erfarenhet av projektledning, utbildningsplanering, YH-utbildning eller annan form av kompetensutveckling. Vi ser det som ett stort plus om du har ett lokalt nätverk inom arbetslivet, gärna från byggbranschen.

Som person tycker du om sociala sammanhang och har god förmåga att hantera olika typer av människor, bygga relationer och arbeta nätverkande. Du har starka inre drivkrafter att ta ansvar för helheten i utbildningarna och lösa de situationer som uppstår. Detta gör du med en hög grad av professionalism och uthållighet, även om det kräver tid och energi. Din förmåga att kommunicera tydligt och klart är god i såväl tal som skrift. Du kan utan problem kommunicera med olika studerande, konsulter, externa samverkansparter och myndigheter och kan göra dig förstådd tack vare en god pedagogisk förmåga. Din planeringsförmåga och struktur gör att du med god framförhållning kan hålla deadlines och planera såväl dina utbildningar som ditt eget arbete. Samtidigt är du flexibel och kan anpassa dig inför nya omständigheter. Och, så vill vi såklart att du ska vara en person som tycker om att ha kul på jobbet och dela den starka laganda som vi har här på ESBS!

B-körkort, goda kunskaper i svenska i tal och skrift och god dator-/systemvana krävs för tjänsten. Vissa tjänsteresor ingår i närområdet såsom LIA-besök.

Välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta någon av våra rekryteringskonsulter på AS&B Executive. Du når Rickard Jonsson på 070-558 70 01 och Emelie Törnvall på 070-618 11 58.

Läs gärna mer om oss och våra utbildningar här.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 7 april 2024. Visa mindre