Lediga jobb som Säljkonsulent i Norrköping

Se lediga jobb som Säljkonsulent i Norrköping. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Norrköping som finns hos arbetsgivaren.

Säljare DVH sökes till Conaxess Trade Sweden AB:s Fryskår, distrikt Örebro/

. Conaxess Trade har 150 medarbetare, 35 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en... Visa mer
.

Conaxess Trade har 150 medarbetare, 35 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en kombination av internationella varumärken och varumärken med svenskt ursprung. Vi verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, apotek, fackhandel och foodservice. Conaxess-gruppen ägs av Aurelius Invest, ett börsnoterat bolag med säte i München, Tyskland. Läs mer om företaget på http://conaxesstrade.com

Vill du arbeta
* tillsammans med engagerade och drivna kollegor?
* med en bred och spännande portfölj?
* i ett företag präglat av ständig utveckling, hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar? 


Då kan du vara vår nya Säljare! Vi söker just nu medarbetare till vår fryskår, distrikt Örebro-Norrköping med omnejd, övernattningar på hotell förekommer i tjänsten.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som säljare driver du försäljningen för våra leverantörer på ditt distrikt, som består av ca 160 butiker. Du ansvarar för att på ett proaktivt sätt skapa tillväxt för såväl butik, uppdragsgivare som Conaxess Trade. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
* skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna
* arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål
* arbeta upp en god distribution på våra produkter
* skapa säljande exponeringar i butik


Kvalifikationer 
Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss: 
* Proaktiv och engagerad
* Affärsmässig framtoning 
* Energisk och självgående, fokuserad med stor vinnarinstinkt
* Strukturerad med bra planeringsförmåga 
* Positiv inställning och god samarbetsförmåga


Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare och/eller har arbetat i dagligvaruhandeln.

Vi erbjuder dig en spännande och varierad vardag, med många möten.
Du kommer rapportera till Försäljningschef och ingår i ett rikstäckande team som ett par gånger om året möts på utvecklande och inspirerande konferenser.

Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, bonus, friskvårdsbidrag och tjänstebil.
 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning.


Ansökan och Upplysningar 
Du ansöker med CV och personligt brev. Vi kommer att gå igenom ansökningar och göra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15/10.

Har du frågor kring tjänsten kontakta
Försäljningschef Peter Bramsell tel: 0702-73 26 38
mail: [email protected]

Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag. Visa mindre

Säljkonsulent

Pocketgrossisten söker säljkonsulent i Östergötland med utgångsort i Norrköping alternativt Linköping. Pocketgrossisten AB har funnits sedan 1992 och startades för att hantera inköp och lager för Pocketshop. 1993 började Pocketgrossisten leverera pocketböcker till servicehandeln och strax därefter till dagligvaruhandeln. Pocketgrossisten Sverige AB ägs av Bonnierförlagen, Piratförlaget och Tukan Förlag. Det är en stabil ägarkrets som vill utveckla och stä... Visa mer
Pocketgrossisten söker säljkonsulent i Östergötland med utgångsort i Norrköping alternativt Linköping.
Pocketgrossisten AB har funnits sedan 1992 och startades för att hantera inköp och lager för Pocketshop. 1993 började Pocketgrossisten leverera pocketböcker till servicehandeln och strax därefter till dagligvaruhandeln.
Pocketgrossisten Sverige AB ägs av Bonnierförlagen, Piratförlaget och Tukan Förlag. Det är en stabil ägarkrets som vill utveckla och stärka boken i dagligvaruhandeln.
Vi erbjuder våra kunder en helhetslösning för böcker i dagligvaruhandeln. Genom butiksanpassade avdelningar, det mest kommersiella sortimentet och personlig fullservice med kunniga säljkonsulenter, optimerar vi försäljningsytorna i butik. Samtidigt som vi hela tiden jobbar med att driva och utveckla kategorin framåt.
Även om vårt fokus är pocketböcker har vi ett starkt sortiment av inbundna böcker, presentböcker, kokböcker och barnböcker för olika åldrar. Utöver detta tar vi fram ett antal attraktiva kampanjer under året som ytterligare driver försäljningen i butik.


Som säljkonsulent har du helhetsansvaret för Pocketgrossistens kunder i dagligvaruhandeln runt om i Östergötland. Du sköter om respektive butiks bokavdelningar vilket innebär plock, exponering, prismärkning samt orderläggning. Att presentera och sälja in kampanjer ingår som en viktig del i arbetet. Jobbet är perfekt för dig som gillar att arbeta självständigt, tycker om att bygga relationer och som brinner för god service och försäljning.
De kvalifikationer vi söker:
Positiv med starkt driv, intresse och engagemang för försäljning.
Social kompetens
Estetiskt lagd med kunskap om säljande exponering.
Strukturerad med god organisationsförmåga samt att kunna ta till sig och följa givna instruktioner.
Intresse för böcker.
I fysiskt god form då det är ett rörligt jobb med en del tunga lyft.
Datorvana
Du bör vara en person som kan se helheten och kunna ta egna beslut för att nå uppsatta mål.



Vi ser helst att du har erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandel eller detaljhandel. Att kunna etablera och upprätthålla en relation med alla slags kunder är ett absolut måste.
B körkort är ett krav.
Tjänsten är 60% och kan variera beroende på vecka.
Regionen sträcker sig från Nyköping, Oxelösund i norr till Västervik och Oskarshamn i öst. Vi har också ett antal kunder i Norrköping och du bör därför bo i trakten runt Norrköping eller Linköping.
Vi rekryterar löpande och tjänsten tillträdes snarast. Visa mindre

Fältsäljare detalj- och dagligvaruhandeln - Östergötland

Ansök    Jun 7    Retail24 Sweden AB    Säljkonsulent
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på försäljningstjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln. Med ett förändrat konsumentbeteende i hur vi idag köper produkter och tjänster blir konsekvensen att hela detaljhandeln står inför förändringar. Detta kommer att ställa höga krav på produktionsleden, affärsutveckling, marknadsföring och försäljning... Visa mer
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på försäljningstjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.

Med ett förändrat konsumentbeteende i hur vi idag köper produkter och tjänster blir konsekvensen att hela detaljhandeln står inför förändringar. Detta kommer att ställa höga krav på produktionsleden, affärsutveckling, marknadsföring och försäljning, att ständigt vara top of mind, bevaka trender och omvärldsbevaka för att bli eller behålla positionen som branschledare.

Vi på Retail24 följer utvecklingen och söker därför nu drivna fältsäljare som är redo att anta den här utmaningen.

Som fältsäljare på Retail24 ser vi gärna att du har jobbat i detaljhandeln och vet vikten av hyllans betydelse samt kan se möjligheter och ta dialog om lönsamhet. Du har ansvar för en egen portfölj med butiker/kunder. Här ansvarar du för ditt distrikt och hur detta utvecklas på bästa sätt. Din roll blir också att säkerställa plats i hylla/sekundära kampanjer, nyckel ansvar för vissa kunder. Jobbet går mycket ut på att utveckla kontakten mellan butiken och varumärket och bygga upp en stark relation. Du bör veta hur DVH kunder gör sina beställningar och hur man skapar en optimal placering i hyllan. En stor del av försäljningen går på relationer och det är därför viktigt att ha ett starkt driv för att skapa kontakter.

Arbetsuppgifter:
- Besöka butiker i sitt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Fungera som leverantörens representant ut mot butik och vara en god ambassadör för våra kunder och Retail24.
- Ansvar för distribution, order och införsäljning/plock som kampanjer/aktiviteter i butik.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet av försäljning, från dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Goda försäljningsresultat. Strukturerad.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med konkurrenskraftiga villkor. Möjlighet att utvecklas inom en organisation i stadig tillväxt. Ett jobb där du får en stor kontaktyta.

Vi utbildar och säkerställer löpande, att man har rätt förutsättningar för kunna nå våra mål.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu! Visa mindre

Säljare inom Finans

Ansök    Jun 4    Energia Capital AB    Säljkonsulent
Är du en kommande säljare hos oss? Om du är duktig eller tror du kommer bli bra på att marknadsföra och sälja in vårt erbjudande till nya kunder; då kan detta vara ett jobb för dig! Energia Capital AB är ett företag som erbjuder ekonomisk rådgivning för både företag och privatkunder. Vi hjälper kunder med försäkringar, sparande, placeringar, juridik och ekonomi. Energia Capital fokuserar på hela kundens ekonomi, stora som små kunder ska växa och vi hjälp... Visa mer
Är du en kommande säljare hos oss? Om du är duktig eller tror du kommer bli bra på att marknadsföra och sälja in vårt erbjudande till nya kunder; då kan detta vara ett jobb för dig!


Energia Capital AB är ett företag som erbjuder ekonomisk rådgivning för både företag och privatkunder. Vi hjälper kunder med försäkringar, sparande, placeringar, juridik och ekonomi. Energia Capital fokuserar på hela kundens ekonomi, stora som små kunder ska växa och vi hjälper alla med den ekonomiska rådgivningen.


Energia Capital AB växer och söker nu en säljare som vill vara med på en tillväxtresa. Gillar du att arbeta med stora som små kunder? Ser du potentialen i varje kund? Gillar du att sälja och hjälpa kunder med frågor? Då kanske du är den vi söker.


Om Tjänsten
Som säljare på Energia Capital AB är din inställning och personlighet mest avgörande, för om du ska lyckas.. Har du tidigare erfarenhet av försäljning i allmänhet och telefonförsäljning/mötesbokning i synnerhet, är detta ett plus. Någon övrig kompetens, utbildning och erfarenhet är egentligen inte nödvändigt i sammanhanget.Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan ge svar till eventuella frågor som kunden kan ha.


Dina arbetsuppgifter kommer att främst bestå av :
- Att ringa potentiella kunder och marknadsföra vårt erbjudande samt att boka möten med nya kunder.
- Boka möten med några av våra befintliga kunder, sälja in mertjänster och ringa på våra utskick avseende investerar seminarier.
- Marknadsföra finansiella produkter


Vi går främst efter din personlighet och inställning, men att ha erfarenhet inom ekonomi och/eller sälj sen tidigare är önskvärt men inget krav. Du behöver arbeta och agera lösningsorienterat i ditt arbete och vara analytisk, driven och positiv. Att arbeta bra både i grupp och själv är något vi värderar högt. Då Energia Capital AB är ett föränderligt företag behöver du trivas med att arbeta i en föränderlig organisation och veta att du kan påverka och förändra mycket.


Vi söker personal omgående och kommer att hantera ansökningar löpande, vi ser därför att du söker tjänsten snarast.


Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Edvard Nyrén på [email protected] eller +46 76-392 20 55. Visa mindre

Säljkonsulent

Pocketgrossisten söker säljkonsulent i Östergötland med utgångsort i Norrköping alternativt Linköping. Pocketgrossisten AB har funnits sedan 1992 och startades för att hantera inköp och lager för Pocketshop. 1993 började Pocketgrossisten leverera pocketböcker till servicehandeln och strax därefter till dagligvaruhandeln. Pocketgrossisten Sverige AB ägs av Bonnierförlagen, Piratförlaget och Tukan Förlag. Det är en stabil ägarkrets som vill utveckla och stä... Visa mer
Pocketgrossisten söker säljkonsulent i Östergötland med utgångsort i Norrköping alternativt Linköping.
Pocketgrossisten AB har funnits sedan 1992 och startades för att hantera inköp och lager för Pocketshop. 1993 började Pocketgrossisten leverera pocketböcker till servicehandeln och strax därefter till dagligvaruhandeln.
Pocketgrossisten Sverige AB ägs av Bonnierförlagen, Piratförlaget och Tukan Förlag. Det är en stabil ägarkrets som vill utveckla och stärka boken i dagligvaruhandeln.
Vi erbjuder våra kunder en helhetslösning för böcker i dagligvaruhandeln. Genom butiksanpassade avdelningar, det mest kommersiella sortimentet och personlig fullservice med kunniga säljkonsulenter, optimerar vi försäljningsytorna i butik. Samtidigt som vi hela tiden jobbar med att driva och utveckla kategorin framåt.
Även om vårt fokus är pocketböcker har vi ett starkt sortiment av inbundna böcker, presentböcker, kokböcker och barnböcker för olika åldrar. Utöver detta tar vi fram ett antal attraktiva kampanjer under året som ytterligare driver försäljningen i butik.


Som säljkonsulent har du helhetsansvaret för Pocketgrossistens kunder i dagligvaruhandeln runt om i Östergötland. Du sköter om respektive butiks bokavdelningar vilket innebär plock, exponering, prismärkning samt orderläggning. Att presentera och sälja in kampanjer ingår som en viktig del i arbetet. Jobbet är perfekt för dig som gillar att arbeta självständigt, tycker om att bygga relationer och som brinner för god service och försäljning.
De kvalifikationer vi söker:
Positiv med starkt driv, intresse och engagemang för försäljning.
Social kompetens
Estetiskt lagd med kunskap om säljande exponering.
Strukturerad med god organisationsförmåga samt att kunna ta till sig och följa givna instruktioner.
Intresse för böcker.
I fysiskt god form då det är ett rörligt jobb med en del tunga lyft.
Datorvana
Du bör vara en person som kan se helheten och kunna ta egna beslut för att nå uppsatta mål.



Vi ser helst att du har erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandel eller detaljhandel. Att kunna etablera och upprätthålla en relation med alla slags kunder är ett absolut måste.
B körkort är ett krav.
Tjänsten är 50% och kan variera beroende på vecka.
Regionen sträcker sig från Nyköping, Oxelösund i norr till Västervik, Oskarshamn i öst och Tranås i väst. Vi har också ett antal kunder i Norrköping och du bör därför bo i trakten runt Norrköping eller Linköping.
Vi rekryterar löpande och tjänsten tillträdes snarast. Visa mindre

Fältsäljare detalj- och dagligvaruhandeln - Östergötland

Ansök    Apr 14    Retail24 Sweden AB    Säljkonsulent
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på försäljningstjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln. Med ett förändrat konsumentbeteende i hur vi idag köper produkter och tjänster blir konsekvensen att hela detaljhandeln står inför förändringar. Detta kommer att ställa höga krav på produktionsleden, affärsutveckling, marknadsföring och försäljning... Visa mer
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på försäljningstjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.

Med ett förändrat konsumentbeteende i hur vi idag köper produkter och tjänster blir konsekvensen att hela detaljhandeln står inför förändringar. Detta kommer att ställa höga krav på produktionsleden, affärsutveckling, marknadsföring och försäljning, att ständigt vara top of mind, bevaka trender och omvärldsbevaka för att bli eller behålla positionen som branschledare.

Vi på Retail24 följer utvecklingen och söker därför nu drivna fältsäljare som är redo att anta den här utmaningen.

Som fältsäljare på Retail24 ser vi gärna att du har jobbat i detaljhandeln och vet vikten av hyllans betydelse samt kan se möjligheter och ta dialog om lönsamhet. Du har ansvar för en egen portfölj med butiker/kunder. Här ansvarar du för ditt distrikt och hur detta utvecklas på bästa sätt. Din roll blir också att säkerställa plats i hylla/sekundära kampanjer, nyckel ansvar för vissa kunder. Jobbet går mycket ut på att utveckla kontakten mellan butiken och varumärket och bygga upp en stark relation. Du bör veta hur DVH kunder gör sina beställningar och hur man skapar en optimal placering i hyllan. En stor del av försäljningen går på relationer och det är därför viktigt att ha ett starkt driv för att skapa kontakter.

Arbetsuppgifter:
- Besöka butiker i sitt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Fungera som leverantörens representant ut mot butik och vara en god ambassadör för våra kunder och Retail24.
- Ansvar för distribution, order och införsäljning/plock som kampanjer/aktiviteter i butik.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet av försäljning, från dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Goda försäljningsresultat. Strukturerad.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med konkurrenskraftiga villkor. Möjlighet att utvecklas inom en organisation i stadig tillväxt. Ett jobb där du får en stor kontaktyta.

Vi utbildar och säkerställer löpande, att man har rätt förutsättningar för kunna nå våra mål.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu! Visa mindre

Fiskarhedenvillan söker agent/säljare till Norrköping/Linköping

Ansök    Maj 22    Fiskarhedenvillan AB    Säljkonsulent
Vill du förverkliga husdrömmar? Fiskarhedenvillan söker nu en driven och engagerad säljare/agent som vill vara med på vår fortsatta resa att bli nummer ett i Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som säljare/agent är du högst bidragande till att förverkliga våra kunders husdrömmar. I egenskap av egen företagare, inom ditt geografiska område, ansvarar du för att marknadsföra och sälja Fiskarhedenvillan produkter och tjänster. Du jobbar proaktivt och skap... Visa mer
Vill du förverkliga husdrömmar?

Fiskarhedenvillan söker nu en driven och engagerad säljare/agent som vill vara med på vår fortsatta resa att bli nummer ett i Sverige!

Arbetsuppgifter

I rollen som säljare/agent är du högst bidragande till att förverkliga våra kunders husdrömmar.

I egenskap av egen företagare, inom ditt geografiska område, ansvarar du för att marknadsföra och sälja Fiskarhedenvillan produkter och tjänster. Du jobbar proaktivt och skapar aktiviteter genom medverkan på event, husvisningar och bomässor. Dessutom kommer du ha en viktig och avgörande roll för våra kunder genom hela byggprocessen. Enkelt förklarat, du är med hela vägen, från idé till entré.

Vem är du?

Det viktigaste för oss är dina egenskaper och ditt engagemang men vi ser gärna att du som söker har minst 10 års arbetslivserfarenhet, gärna med erfarenhet av försäljning inom liknande verksamhet. Du är en person som har stort kundfokus, ser lösningar samt värdet av att skapa förtroendefulla relationer. Arbetet ställer stora krav på att hantera flera kundprojekt samtidigt. Därför ser vi att du är en stresstålig och strukturerad person. Dessutom är det en fördel om du känner dig bekväm med att arbeta administrativt i digitala miljöer.

Lokal förankring på orten är något vi ser som viktigt för att bli framgångsrik. Har du dessutom erfarenhet av projektledning, kunskap om husbyggnation och ett kontaktnät med entreprenörer ser vi det som en extra merit. Som säljare/agent har du stora förutsättningar att skapa din egen framgång, samtidigt som du bidrar till helheten. Arbetet innebär möjlighet till flexibla arbetstider. Kvälls- och helgsjobb förekommer. 

För att du ska lyckas kommer du under den första tiden erbjudas en gedigen introduktion/utbildning varvat med försäljningsarbete. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat regionalt säljteam och din regionchef Lars kommer, tillsammans med övriga organisationen, finnas till hands för att möjliggöra din framgång!

Känns det intressant? Missa då inte ditt livs chans! Sök dig till laget som brinner för framgång och som arbetar med Sveriges mest flexibla hussortiment med hög kvalité. Vi vill hjälpa kunden med att förverkliga sitt livs affär, samtidigt som kunden och vi känner oss trygga och nöjda genom hela processen.

Tjänstgöringsort: Norrköping/Linköping 

Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse

Anställningsform/omfattning: Egen företagare/Heltid

Kontaktpersoner:

Lars Morell, Regionchef, 021-4440961

Niclas Brandshage, Försäljningsdirektör, 0243-79 42 62

 


Om Fiskarhedenvillan


Vi har funnits sedan 1993 och levererar ungefär 550 villor varje år. Bland våra medarbetare hittar du bland annat administratörer, köksarkitekter och ingenjörer. Inom ramen för ett väl etablerat nätverk samarbetar vi också med noga utvalda återförsäljare, entreprenörer, leverantörer och experter inom olika områden.


Vår affärsidé är att tillsammans med våra kunder utveckla marknadens mest prisvärda och platsbyggda kvalitetshus. Vår vision är att vi ska vara förstahandsvalet för kvalitetsmedvetna husbyggare i Norden med marknadens mest nöjda kunder. Vårt huvudkontor ligger i Borlänge, Dalarna, men vi finns via våra sälj- och regionkontor representerade i Sverige, Norge och på Åland.


Då vi på förhand beslutat annonserings- och sökvägar undanber vi oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Visa mindre

Technical Sales Engineer

Ansök    Aug 10    Ctek Sweden AB    Säljkonsulent
CTEK is a global market leader in vehicle charging solutions Established in Dalarna Sweden, CTEK is the leading global brand in battery charging solutions, most specifically vehicle charging. CTEK offers products ranging from 12V & 24V battery chargers to charging solutions for electrical vehicles. Products are sold via a carefully selected network of global distributors and retailers, as original equipment, supplied to more than 50 of the world’s leadin... Visa mer
CTEK is a global market leader in vehicle charging solutions

Established in Dalarna Sweden, CTEK is the leading global brand in battery charging solutions, most specifically vehicle charging. CTEK offers products ranging from 12V & 24V battery chargers to charging solutions for electrical vehicles.

Products are sold via a carefully selected network of global distributors and retailers, as original equipment, supplied to more than 50 of the world’s leading vehicle manufacturers and through charge point operators, property owners as well as other organisations and individuals providing EV charging infrastructure.

CTEK takes pride in its unique culture based on a passion for innovation and a deep commitment to supporting the transition to a greener mobility, by adhering to industry leading ESG standards.

We are proud to have been awarded in Karriärföretagen 2022!

CTEK shows great expertise and passion in its industry and has a solid employer branding work. Through a clear collaboration between the employees and a trust in them, it is precisely they who drive the company forward. CTEK gives you a stable workplace with a warm corporate culture.”

We are now hiring a Technical Sales Engineer to our Energy & Facilities division in Sweden, preferably Norrköping or Stockholm.

What you do

As a Technical Sales Engineer, you are responsible for sales efforts at a practical and operational level. Running sales demos and presentations with the Sales Manager responsible for showing the solution and summarizing the benefits of the product. You should be adept at navigating presentations to identify and excite decision makers, detractors, and champions.

Furthermore, you will provide product (hardware and software) and service technical and engineering information to sales team by answering questions and requests. Stay updated on industry standards and technical service knowledge and teach the sales team about new product features during product demonstrations. You will organize product feedback and customer needs to communicate back to the product management team

Who you are

You are a team player that can understand high-level sales strategies, translate them into system and process requirements, and ensure local execution and business impact. It is natural for you take own initiatives in a start-up environment and you can own such initiatives from planning through to execution. It is important that you can build trust and present a solution that adds real value to customers. You are hungry to learn and adapt as the market evolves

Your skills

It is essential that you have several years of product solving and pre-sales experience, selling to customers’ needs and requirement analysis. Also, a broad set of product knowledge of both hardware, software, systems, and solution requirements including development of such products. You have good communication skills, excellent computer skills, analytical and problem-solving skills. English is mandatory, you speak and write English fluently. Fluent in German or French is an advantage.

Apply no later than August 31st Visa mindre

Säljsupport på Bråviken Bil

Ansök    Okt 15    Happyr AB    Säljkonsulent
Bråviken Bil rekryterar: Säljsupport Vi är en auktoriserad Peugeot- & Opel-anläggning i Norrköping med 20 medarbetare. Vår verksamhet består av bilförsäljning, service och reparation samt reservdelsförsäljning. Vårt distrikt sträcker sig från Finspång till Valdemarsvik, med Norrköping som bas. Bråviken Bil är ett starkt varumärke och vi driver liknande anläggningar sedan 1996 i Eskilstuna och Örebro. ... Visa mer
Bråviken Bil rekryterar: Säljsupport


Vi är en auktoriserad Peugeot- & Opel-anläggning i Norrköping med 20 medarbetare. Vår verksamhet består av bilförsäljning, service och reparation samt reservdelsförsäljning. Vårt distrikt sträcker sig från Finspång till Valdemarsvik, med Norrköping som bas.

Bråviken Bil är ett starkt varumärke och vi driver liknande anläggningar sedan 1996 i Eskilstuna och Örebro.




Bråviken Bil tillsammans med Jonsson Bil och Bilgruppen Eskilstuna inrättar nu en helt ny supportorganisation för våra 3 stora bilanläggningar med uppdraget att skapa långsiktiga och hållbara relationer med kunder i våra distrikt och som våra visioner och värderingar säger skapa en hög service i världsklass samt ett tryggt, enkelt och passionerat bil-ägande.

Det här är du !
Du och en kollega är centrala att stötta, supporta och tillsammans med 3 sköna försäljningsgäng driva vår utveckling framåt. Säljsupport jobbar proaktivt med merförsäljning till våra bilköpare, avlasta och administrera leveransprocessen, utveckla nya digitala processer, gemensamt arbeta med säkerställande av måluppfyllnad mot våra generalagenter, skapa och driva en hög servicenivå mot våra nya och befintliga kunder och säkerställa högsta kvalitét i våra säljprocesser.

En helt ny funktion där möjligheter och utveckling av både verksamheten och dig som person är central, att skapa funktionen och bygga från grunden tillsammans med de 3 anläggningarnas ledning och säljorganisationer. Rollen ger stora möjligheter till utveckling, påverkan och högt ansvar.

För att lyckas ser vi att du har ett grymt driv, en hög flexibelt, stort hjärta för ansvar och ödmjukhet i rollen att stötta dina kollegor. Naturligt vill vi att fokus på sälj, kvalitet, service och en vilja att lyckas och jobba hårt ligger dig varmt om hjärtat.

Bilbranschen står inför en häftig omställning och en ny tids mobilitet i både kundperspektiv och kundupplevelse, digitalisering fortskrider i hög takt, nya drivmedel med elektrifiering som fokus, nya sätt att äga sina bilar på, och vikten av enkelhet och stöttning i bilköpet.

Är du reda för att möta den med oss ?

Uttagning och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Har du frågor eller fundering, kontakta vår VD Lars Horndahl på [email protected] Visa mindre

Franchisetagare i Norrköping

Ansök    Maj 6    Salta Friends AB    Säljkonsulent
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst. Salta Friends Sverige AB befinner sig i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundpo... Visa mer
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst.
Salta Friends Sverige AB befinner sig i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundportfölj och skapar en solid intäkt med tiden. Att jobba som franchisetagare är något som ett förenklat företagande. Vi står för koncept, tjänst/produkt och en stor del av administrativa arbetet medan du fokuserar dig på sälj och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Salta Friends i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Arbetsuppgifter
Att bli franchisetagare är ett stort steg som kommer med en uppsjö av möjligheter där du själv banar för din framgång. Som franchisetagare kommer du bland annat:
? Bygga upp en lönsam kundportfölj genom försäljning.
? Kartlägga och kontakta relaterade företag i din region. Kontakter sker för det mesta via telefonsamtal, mejl eller videosamtal. Vid behov kan personliga möten vara aktuella.
? Erbjuda reklamplatser och aktiviteter till dina företagskunder.
? Knyta kontakt med andra aktörer såsom assistansbolag, föreningar och organisationer.
? Bearbeta dina kontakter för fortsatt samarbete.
? Regelbundna avstämningar med huvudkontoret med avsikt att förenkla och effektivisera processen.


Din roll
Motiveras du av personligt ägande och vill vara del av ett ambitiöst projekt med höga mål? Lockar även ett lönsamt och hållbart koncept dig mot en låg inträdesavgift intressant? Vi på Salta Friends ger dig som franchisetagare ett färdigutvecklat affärskoncept för att du ska lyckas och utveckla ditt eget affärsmannaskap medan du fokuserar på intäktsgenerering i form av försäljning och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Att vara franchisetagare innebär att du genom ett eget bolag driver verksamheten enligt Salta Friends franchiseavtal. Som franchisetagare för en region har du fullt ansvar för din egen region och är ekonomiskt ansvarig för din rörelse och dina driftskostnader. Du säkerställer även verksamhetens tillväxt i din region genom grymma prestationer! Du knyter kontakt med företag i olika branscher såsom restauranger, caféer, idrottshallar, utbildningscenter, eventföretag, gym, fritidslokaler, klubbar och föreningar med anknytning till aktiviteter för personer med funktionsvariation, assistansbolag med flera.


Om Salta Friends
Salta Friends Sverige AB är ett nystartat bolag i tech-branschen med det tydligt uttalade målet att genom innovativa lösningar hjälpa personer med funktionsvariationer och deras anhöriga till ett mer socialt och aktivt liv. Under hösten 2021 lanserar Salta Friends appen, speciellt framtaget för personer med funktionsvariationer, deras anhöriga och assistenter. Appen möjliggör ett mer socialt och aktivt liv genom fler och bättre aktiviteter samt effektivare kommunikationsverktyg och stärkta familjeband. Salta Friends saknar motstycke och med det enorma suget i samhället och ett intensivt samarbete med föreningar och intresseorganisationer kan vi snabbt expandera konceptet i hela Sverige. Målet är att vi inom ett par år har täckt hela Sverige som marknad och öppnar upp nya marknader ute i Europa.
Ladda ner appen gratis genom att klicka på en av följande länkar som passar din enhet. När du är inne i appen, får du höja avståndet i filtret för att se utbudet av aktiviteter i andra regioner.
iOS: https://apps.apple.com/se/app/salta-friends/id1497463652
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saltafriends.salta
Salta Friends i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Erfarenhet/ kompetens
? Erfarenhet och kompetens inom B2B försäljning är meriterande.
? Erfarenhet av arbete relaterat till personer med funktionsvariation är meriterande.
? Erfarenhet av arbete som Account Manager eller Key Account Manager är meriterande.


Kvalifikationer/Utbildning
? Inget krav på någon utbildning
? Kundorienterad, trevlig och social


Ansökan
Är du intresserad?
Skicka din intresseanmälan tillsammans med ditt personliga brev, CV samt din bild. Berätta varför vi ska välja dig och vad det är som gör dig till det självklara valet.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Läs gärna ett flertal artiklar som finns under fliken "press" på vår hemsida.
Vi förstår om du har många frågor och det är mycket information som kommer att ges till dig efter att vi har fått din fullständiga ansökan.
Varmt välkommen!
www.saltafriends.com
Följ oss gärna på sociala medier
https://www.facebook.com/SaltaFriends/
https://www.linkedin.com/company/saltafriends
https://www.instagram.com/salta_friends/?hl=en




Sökord: Säljkonsulent, Key Account Manager, Account Manager, Försäljare, Försäljning, Egen företagare, Licenstagare, Marknadskommunikation, Innesäljare, Utesäljare, Säljare, Marknadsassistent, kommunikatör, Marknadskoordinator, #jobbjustnu Visa mindre

Franchisetagare i Norrköping

Ansök    Maj 28    Salta Friends AB    Säljkonsulent
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst. Salta Friends Sverige AB befinner sig i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundpo... Visa mer
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst.
Salta Friends Sverige AB befinner sig i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundportfölj och skapar en solid intäkt med tiden. Att jobba som franchisetagare är något som ett förenklat företagande. Vi står för koncept, tjänst/produkt och en stor del av administrativa arbetet medan du fokuserar dig på sälj och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Salta Friends i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Arbetsuppgifter
Att bli franchisetagare är ett stort steg som kommer med en uppsjö av möjligheter där du själv banar för din framgång. Som franchisetagare kommer du bland annat:
? Bygga upp en lönsam kundportfölj genom försäljning.
? Kartlägga och kontakta relaterade företag i din region. Kontakter sker för det mesta via telefonsamtal, mejl eller videosamtal. Vid behov kan personliga möten vara aktuella.
? Erbjuda reklamplatser och aktiviteter till dina företagskunder.
? Knyta kontakt med andra aktörer såsom assistansbolag, föreningar och organisationer.
? Bearbeta dina kontakter för fortsatt samarbete.
? Regelbundna avstämningar med huvudkontoret med avsikt att förenkla och effektivisera processen.


Din roll
Motiveras du av personligt ägande och vill vara del av ett ambitiöst projekt med höga mål? Lockar även ett lönsamt och hållbart koncept dig mot en låg inträdesavgift intressant? Vi på Salta Friends ger dig som franchisetagare ett färdigutvecklat affärskoncept för att du ska lyckas och utveckla ditt eget affärsmannaskap medan du fokuserar på intäktsgenerering i form av försäljning och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Att vara franchisetagare innebär att du genom ett eget bolag driver verksamheten enligt Salta Friends franchiseavtal. Som franchisetagare för en region har du fullt ansvar för din egen region och är ekonomiskt ansvarig för din rörelse och dina driftskostnader. Du säkerställer även verksamhetens tillväxt i din region genom grymma prestationer! Du knyter kontakt med företag i olika branscher såsom restauranger, caféer, idrottshallar, utbildningscenter, eventföretag, gym, fritidslokaler, klubbar och föreningar med anknytning till aktiviteter för personer med funktionsvariation, assistansbolag med flera.


Om Salta Friends
Salta Friends Sverige AB är ett nystartat bolag i tech-branschen med det tydligt uttalade målet att genom innovativa lösningar hjälpa personer med funktionsvariationer och deras anhöriga till ett mer socialt och aktivt liv. Under hösten 2021 lanserar Salta Friends appen, speciellt framtaget för personer med funktionsvariationer, deras anhöriga och assistenter. Appen möjliggör ett mer socialt och aktivt liv genom fler och bättre aktiviteter samt effektivare kommunikationsverktyg och stärkta familjeband. Salta Friends saknar motstycke och med det enorma suget i samhället och ett intensivt samarbete med föreningar och intresseorganisationer kan vi snabbt expandera konceptet i hela Sverige. Målet är att vi inom ett par år har täckt hela Sverige som marknad och öppnar upp nya marknader ute i Europa.
Ladda ner appen gratis genom att klicka på en av följande länkar som passar din enhet. När du är inne i appen, får du höja avståndet i filtret för att se utbudet av aktiviteter i andra regioner.
iOS: https://apps.apple.com/se/app/salta-friends/id1497463652
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saltafriends.salta
Salta Friends i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Erfarenhet/ kompetens
? Erfarenhet och kompetens inom B2B försäljning är meriterande.
? Erfarenhet av arbete relaterat till personer med funktionsvariation är meriterande.
? Erfarenhet av arbete som Account Manager eller Key Account Manager är meriterande.


Kvalifikationer/Utbildning
? Inget krav på någon utbildning
? Kundorienterad, trevlig och social


Ansökan
Är du intresserad?
Skicka din intresseanmälan tillsammans med ditt personliga brev, CV samt din bild. Berätta varför vi ska välja dig och vad det är som gör dig till det självklara valet.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Läs gärna ett flertal artiklar som finns under fliken "press" på vår hemsida.
Vi förstår om du har många frågor och det är mycket information som kommer att ges till dig efter att vi har fått din fullständiga ansökan.
Varmt välkommen!
www.saltafriends.com
Följ oss gärna på sociala medier
https://www.facebook.com/SaltaFriends/
https://www.linkedin.com/company/saltafriends
https://www.instagram.com/salta_friends/?hl=en




Sökord: Säljkonsulent, Key Account Manager, Account Manager, Försäljare, Försäljning, Egen företagare, Licenstagare, Marknadskommunikation, Innesäljare, Utesäljare, Säljare, Marknadsassistent, kommunikatör, Marknadskoordinator, #jobbjustnu Visa mindre

Teknisk säljare med snickarerfarenhet till Norrköping/Nacka!

Ansök    Feb 18    Temp-Team Sverige AB    Säljkonsulent
Är du vår nya tekniska säljare med tidigare erfarenhet som snickare? Har du snickrat klart och vill ta dig an nya utmaningar? Vill du vara en del av ett internationellt och expanderande företag med goda framtidsutsikter? - Då kan det vara dig vi söker till James Hardie! James Hardie är ett företag, som inte nöjer sig med att stå stilla. Inspirerade av ny och förbättrad teknik, samt motiverade av deras entusiasm för förnyelse, expanderar och optimerar de s... Visa mer
Är du vår nya tekniska säljare med tidigare erfarenhet som snickare? Har du snickrat klart och vill ta dig an nya utmaningar? Vill du vara en del av ett internationellt och expanderande företag med goda framtidsutsikter? - Då kan det vara dig vi söker till James Hardie!

James Hardie är ett företag, som inte nöjer sig med att stå stilla. Inspirerade av ny och förbättrad teknik, samt motiverade av deras entusiasm för förnyelse, expanderar och optimerar de ständigt sina tjänster för att utveckla och erbjuda ännu bättre produkter. 

Rollen
Som teknisk säljare kommer du representera James Hardie och deras produkter HardiePlank®* och HardiePanel®* via en shop in shop i större yrkesbutiker, på mässor och uppsökande försäljning för både privatkunder och företagskunder.
Du kommer presentera HardiePlank® och HardiePane® för kunder och sälja in den. Du kommer få guida kunden och ta fram offerter och prisförslag. När kunden bestämt sig för produkten så tar du kontakt med snickare i området för att hjälpa kunden att installera den samt se till att materialet levereras till platsen. 
Även tekniska råd, planering och annat kommer utföras tillsammans med kunden.
Rollen är viktig i James Hardies lansering för att introducera och rulla ut nya produkter på marknaden.

Arbetet är fördelat på ca 50% sälj och sedan koordinering, planering och kontakt med snickare resterande 50%. 
Du kommer följa hela processen från försäljning till färdigmonterat hos kund.

I introduktionen kommer du få en gedigen utbildning i produkterna, hur man monterar, hur man lär kunderna montera samt hur man kan mängda hos kunden så det blir rätt m2 man köper in.

* HardiePlank® och HardiePanel® är nya fasader som behöver minimalt med underhåll och tillverkas av Fibercement.

Din profil 
Du är en social och utåtriktad person med ett högt driv som trivs med att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt

Meriterande Säljare/butikssäljare med erfarenhet som snickare
Snickare med säljförmåga
Bekant i branschen med ett nätverk av snickare
Utbildad snickare eller arbetat som snickare några år
Krav Körkort B
Tillgång till parkering vid hemmet
Generella datorkunskaper

Bra att veta!
Detta är en rekrytering till James Hardie Europe GmbH
Tillträde om ca 1 månad

Intresserad?
Är du den tekniska säljaren vi söker? Låter det spännande? Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I denna tjänst har James Hardie Europe GmbH valt att samarbeta med oss på TEMP-TEAM. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Stefan Thorup, 0708-583305 Visa mindre

Franchisetagare i Norrköping

Ansök    Nov 7    Salta Friends AB    Säljkonsulent
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst. Salta Friends Sverige AB befinner sig snart i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din ... Visa mer
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst.
Salta Friends Sverige AB befinner sig snart i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundportfölj och skapar en solid intäkt med tiden. Att jobba som franchisetagare är något som ett förenklat företagande. Vi står för koncept, tjänst/produkt och en stor del av administrativa arbetet medan du fokuserar dig på sälj och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Salta Friends AB i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Arbetsuppgifter
Att bli franchisetagare är ett stort steg som kommer med en uppsjö av möjligheter där du själv banar för din framgång. Som franchisetagare kommer du bland annat:
? Bygga upp en lönsam kundportfölj genom försäljning.
? Kartlägga och kontakta relaterade företag i din region. Kontakter sker för det mesta via telefonsamtal, mejl eller videosamtal. Vid behov kan personliga möten vara aktuella.
? Erbjuda reklamplatser och aktiviteter till dina företagskunder.
? Knyta kontakt med andra aktörer såsom assistansbolag, föreningar och organisationer.
? Bearbeta dina kontakter för fortsatt samarbete.
? Regelbundna avstämningar med huvudkontoret med avsikt att förenkla och effektivisera processen.


Din roll
Motiveras du av personligt ägande och vill vara del av ett ambitiöst projekt med höga mål? Lockar även ett lönsamt och hållbart koncept dig mot en låg inträdesavgift intressant? Vi på Salta Friends ger dig som franchisetagare ett färdigutvecklat affärskoncept för att du ska lyckas och utveckla ditt eget affärsmannaskap medan du fokuserar på intäktsgenerering i form av försäljning och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Att vara franchisetagare innebär att du genom ett eget bolag driver verksamheten enligt Salta Friends franchiseavtal. Som franchisetagare för en region har du fullt ansvar för din egen region och är ekonomiskt ansvarig för din rörelse och dina driftskostnader. Du säkerställer även verksamhetens tillväxt i din region genom grymma prestationer! Du knyter kontakt med företag i olika branscher såsom restauranger, caféer, idrottshallar, utbildningscenter, eventföretag, gym, fritidslokaler, klubbar och föreningar med anknytning till aktiviteter för personer med funktionsvariation, assistansbolag med flera.


Om Salta Friends
Salta Friends AB är ett nystartat bolag i tech-branschen med det tydligt uttalade målet att genom innovativa lösningar hjälpa personer med funktionsvariationer och deras anhöriga till ett mer socialt och aktivt liv. Under januari 2021 lanserar Salta Friends appen, speciellt framtaget för personer med funktionsvariationer, deras anhöriga och assistenter. Appen möjliggör ett mer socialt och aktivt liv genom fler och bättre aktiviteter samt effektivare kommunikationsverktyg och stärkta familjeband. Salta Friends saknar motstycke och med det enorma suget i samhället och ett intensivt samarbete med föreningar och intresseorganisationer kan vi snabbt expandera konceptet i hela Sverige. Målet är att vi inom ett par år har täckt hela Sverige som marknad och öppnar upp nya marknader ute i Europa.
Salta Friends AB i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Erfarenhet/ kompetens
? Erfarenhet och kompetens inom B2B försäljning är meriterande.
? Erfarenhet av arbete relaterat till personer med funktionsvariation är meriterande.
? Erfarenhet av arbete som Account Manager eller Key Account Manager är meriterande.


Kvalifikationer/Utbildning
? Inget krav på någon utbildning
? Kundorienterad, trevlig och social


Ansökan
Är du intresserad?
Skicka din intresseanmälan tillsammans med ditt personliga brev, CV samt din bild. Berätta varför vi ska välja dig och vad det är som gör dig till det självklara valet.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Läs gärna ett flertal artiklar som finns under fliken "press" på vår hemsida.
Vi förstår om du har många frågor och det är mycket information som kommer att ges till dig efter att vi har fått din fullständiga ansökan.
Varmt välkommen!
www.saltafriends.com
Följ oss gärna på sociala medier
https://www.facebook.com/SaltaFriends/
https://www.linkedin.com/company/saltafriends
https://www.instagram.com/salta_friends/?hl=en




Sökord: Säljkonsulent, Key Account Manager, Account Manager, Försäljare, Försäljning, Egen företagare, Licenstagare, Marknadskommunikation, Innesäljare, Utesäljare, Säljare, Marknadsassistent, kommunikatör, Marknadskoordinator, #jobbjustnu Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Jan 12    EliteCall EC AB    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser
_______________________________


Dina arbetsuppgifter
Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående.


Erfarenhet
Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.


Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?
Skicka iväg ditt CV & personligbrev till [email protected]
Markera ansökan, Norrköping Visa mindre

Franchisetagare i Norrköping

Ansök    Dec 10    Salta Friends AB    Säljkonsulent
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst. Salta Friends Sverige AB befinner sig snart i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din ... Visa mer
Söker du efter ett arbete med stor frihet och potential för tillväxt, då har du hittat rätt tjänst.
Salta Friends Sverige AB befinner sig snart i en spännande lanseringsfas och vi söker nu franchisetagare till alla våra åtta regioner över hela landet. Denna platsannons gäller för region 3 dvs. Östergötland och Södermanland med totalt ca 750 000 invånare. Du som franchisetagare har ensamrätt att aktivt agera och vara verksam i din region. Du bygger upp din kundportfölj och skapar en solid intäkt med tiden. Att jobba som franchisetagare är något som ett förenklat företagande. Vi står för koncept, tjänst/produkt och en stor del av administrativa arbetet medan du fokuserar dig på sälj och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Salta Friends AB i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Arbetsuppgifter
Att bli franchisetagare är ett stort steg som kommer med en uppsjö av möjligheter där du själv banar för din framgång. Som franchisetagare kommer du bland annat:
? Bygga upp en lönsam kundportfölj genom försäljning.
? Kartlägga och kontakta relaterade företag i din region. Kontakter sker för det mesta via telefonsamtal, mejl eller videosamtal. Vid behov kan personliga möten vara aktuella.
? Erbjuda reklamplatser och aktiviteter till dina företagskunder.
? Knyta kontakt med andra aktörer såsom assistansbolag, föreningar och organisationer.
? Bearbeta dina kontakter för fortsatt samarbete.
? Regelbundna avstämningar med huvudkontoret med avsikt att förenkla och effektivisera processen.


Din roll
Motiveras du av personligt ägande och vill vara del av ett ambitiöst projekt med höga mål? Vi på Salta Friends ger dig som franchisetagare ett färdigutvecklat affärskoncept för att du ska lyckas och utveckla ditt eget affärsmannaskap medan du fokuserar på intäktsgenerering i form av försäljning och kringliggande tjänster. Därmed skapar du din egen framgång i ditt eget företag. Tack vare en hållbar franchisemodell höjs värdet av ditt företag när det även går bra för dem andra regionerna.
Att vara franchisetagare innebär att du genom ett eget bolag driver verksamheten enligt Salta Friends franchiseavtal. Som franchisetagare för en region har du fullt ansvar för din egen region och är ekonomiskt ansvarig för din rörelse och dina driftskostnader. Du säkerställer även verksamhetens tillväxt i din region genom grymma prestationer! Du knyter kontakt med företag i olika branscher såsom restauranger, caféer, idrottshallar, utbildningscenter, eventföretag, gym, fritidslokaler, klubbar och föreningar med anknytning till aktiviteter för personer med funktionsvariation, assistansbolag med flera.


Om Salta Friends
Salta Friends AB är ett nystartat bolag i tech-branschen med det tydligt uttalade målet att genom innovativa lösningar hjälpa personer med funktionsvariationer och deras anhöriga till ett mer socialt och aktivt liv. Under januari 2021 lanserar Salta Friends appen, speciellt framtaget för personer med funktionsvariationer, deras anhöriga och assistenter. Appen möjliggör ett mer socialt och aktivt liv genom fler och bättre aktiviteter samt effektivare kommunikationsverktyg och stärkta familjeband. Salta Friends saknar motstycke och med det enorma suget i samhället och ett intensivt samarbete med föreningar och intresseorganisationer kan vi snabbt expandera konceptet i hela Sverige. Målet är att vi inom ett par år har täckt hela Sverige som marknad och öppnar upp nya marknader ute i Europa.
Salta Friends AB i samarbete med Sveriges Franchisetagare har tagit fram ett godkänt och kvalitetssäkrat avtal, ”kontrollerad franchise” som intygar en hållbar och trygg affärsidé och affärsplan.


Erfarenhet/ kompetens
? Erfarenhet och kompetens inom B2B försäljning är meriterande.
? Erfarenhet av arbete relaterat till personer med funktionsvariation är meriterande.
? Erfarenhet av arbete som Account Manager eller Key Account Manager är meriterande.


Kvalifikationer/Utbildning
? Inget krav på någon utbildning
? Kundorienterad, trevlig och social


Ansökan
Är du intresserad?
Skicka din intresseanmälan tillsammans med ditt personliga brev, CV samt din bild. Berätta varför vi ska välja dig och vad det är som gör dig till det självklara valet.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Läs gärna ett flertal artiklar som finns under fliken "press" på vår hemsida.
Vi förstår om du har många frågor och det är mycket information som kommer att ges till dig efter att vi har fått din fullständiga ansökan.
Varmt välkommen!
www.saltafriends.com
Följ oss gärna på sociala medier
https://www.facebook.com/SaltaFriends/
https://www.linkedin.com/company/saltafriends
https://www.instagram.com/salta_friends/?hl=en




Sökord: Säljkonsulent, Key Account Manager, Account Manager, Försäljare, Försäljning, Egen företagare, Licenstagare, Marknadskommunikation, Innesäljare, Utesäljare, Säljare, Marknadsassistent, kommunikatör, Marknadskoordinator, #jobbjustnu Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Jun 29    EliteCall EC AB    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser
_________________________________________________________


Dina arbetsuppgifter
Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående.

Erfarenhet
Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.


Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?
Skicka iväg ditt CV & personligbrev till [email protected] Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Jan 13    Elite Mäklarna    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser.
_______________________________________
Dina arbetsuppgifter
Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående.


Erfarenhet
Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.




Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?
Skicka iväg ditt CV & personligbrev till
[email protected]
Intervju kommer att hållas i Örebro. Visa mindre

Säljande ambassadörer sökes till Norrköping

Ansök    Nov 28    Uniflex Sverige AB    Säljkonsulent
Jobbeskrivning I tjänsten kommer du att befinna dig i köpcenter, affärer och på mässor runt om i Östergötland Arbetsuppgifterna innefattar försäljning av prenumerationer till både nya och befintliga kunder till ett av Sveriges största lotterier! Tjänsten är på heltid och med varierande arbetstider arbetar du vardagar och i vissa fall även helger Teamet utgår från Norrköping och körkort är meriterande Personliga egenskaper Du som person har en god soci... Visa mer
Jobbeskrivning
I tjänsten kommer du att befinna dig i köpcenter, affärer och på mässor runt om i Östergötland

Arbetsuppgifterna innefattar försäljning av prenumerationer till både nya och befintliga kunder till ett av Sveriges största lotterier!

Tjänsten är på heltid och med varierande arbetstider arbetar du vardagar och i vissa fall även helger

Teamet utgår från Norrköping och körkort är meriterande


Personliga egenskaper
Du som person har en god social kompetens och brinner för att träffa nya människor!

Viktigt att du gillar att ta egna initiativ, att du är flexibel och ödmjuk samt att du drivs av att jobba mot uppsatta säljmål. Du har också ett sinne för kvalité i din approach och brinner för att leverera den bästa servicen!

Erfarenhet av försäljning är ett krav och du ser försäljning som en naturlig del i ditt kundbemötande.

Andra krav:
* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet från liknande roll
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Datorvana



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Visa mindre

Säljare till Movements SVH & Nära-team, Östergötland/Sörmland/Gotland

Movement Sales Partner AB ingår i Movement Group och är ett av de ledande säljbolagen på den svenska dagligvaru-/servicehandels-/foodservicemarknaden. Vi har drygt 100 engagerade medarbetare och arbetar med omkring 50 olika samarbetspartners. Besök gärna vår hemsida: www.movementgroup.com  Vill du arbeta * i ett expansivt företag i ständig utveckling? * i en stark och varm företagskultur där vi i allra högsta grad lever våra värderingar Affärsmässighet,... Visa mer
Movement Sales Partner AB ingår i Movement Group och är ett av de ledande säljbolagen på den svenska dagligvaru-/servicehandels-/foodservicemarknaden. Vi har drygt 100 engagerade medarbetare och arbetar med omkring 50 olika samarbetspartners. Besök gärna vår hemsida: www.movementgroup.com 

Vill du arbeta
* i ett expansivt företag i ständig utveckling?
* i en stark och varm företagskultur där vi i allra högsta grad lever våra värderingar Affärsmässighet, Proaktivitet och Prestigelöshet?
* med en bred och spännande portfölj?
* i ett företag präglat av hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar? 

Då kan du vara vår nya Säljare!  Vi söker nu en säljare till distrikt Östergötland, Sörmland och Gotland . 

Arbetsuppgifter och ansvarsområde
Du kommer att ansvara för att driva försäljning för våra uppdrag på ditt distrikt som består av ca 200 Nära/Servicehandelsbutiker och mindre grossister. Vår portfölj innehåller starka varumärken så som Mars, BIC, OLW m.fl. Med stort driv och proaktivitet skapar du värde, resultat och tillväxt för såväl butik, samarbetspartners som för Movement. Lämplig bostadsort är Norrköping.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:


* Skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna
* Arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål
* Arbeta upp en god distribution på våra produkter
* Skapa säljande kampanher och exponeringar i butik
* Genomföra ombyggnader i butik
* På ett proaktivt sätt identifiera nya affärsmöjligheter samt genomföra dessa


Kvalifikationer  
Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss: 


* Proaktiv och engagerad
* Affärsmässig framtoning 
* Energisk med starkt driv och stor vinnarinstinkt
* Strukturerad med bra planeringsförmåga 
* God analytisk förmåga
* Positiv inställning och god samarbetsförmåga


Vi värdesätter stort engagemang och vilja att nå framgång.  Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare alternativt har arbetat i dagligvaruhandeln eller servicehandeln. Du rapporterar till försäljningschef.   

Vi erbjuder dig ....
...en spännande och varierad vardag, med många möten med såväl kunder som kollegor. Du ingår i ett rikstäckande team som fyra gånger om året träffas på utvecklande och inspirerande konferenser. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, friskvårdsbidrag och tjänstebil med förmånlig drivmedelsmodell. 

Ansökan och Upplysningar 
Du ansöker med CV och personligt brev. Välkommen med din ansökan senast den 29 november 2019!
Vi kommer att gå igenom ansökningar och köra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor kring tjänsterna kontakta försäljningschef Jan Fornbrant, 070-351 40 84 eller  [email protected] 

Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag. Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Okt 11    Elite Mäklarna    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser.
_______________________________________
Dina arbetsuppgifter
Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående.


Erfarenhet
Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.




Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?
Skicka iväg ditt CV & personligbrev till [email protected] Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Jul 8    Elite Mäklarna    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser. _________________________________________________________ Dina arbetsuppgifter Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående. Erfarenhet Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?Skicka iväg ditt CV & personligbrev till [email protected] Visa mindre

Företagsmäklare

Ansök    Maj 31    Elite Mäklarna    Säljkonsulent
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. V... Visa mer
Elite Mäklarna hanterar företagsöverlåtelser med ambition att leverera bästa resultat för uppdragsgivare i hela Sverige. Med kvalificerade företagsmäklare, stor kunskap, genuint engagemang och brett kontaktnät skapar vi mervärde för både säljare och köpare. Vi samarbetar med finansbolag vilka tillhandahåller företagslån och leasing. Vår vision Är att vara en pålitlig, engagerad och skicklig affärspartner för uppdragsgivare med högt ställda förväntningar. Vårt mål Är att vara Sveriges ledande aktör med fokus på företags- och fastighetsöverlåtelser. _________________________________________________________ Dina arbetsuppgifter Elite Mäklarna arbetar med köp eller värdering av företag, kommersiella fastigheter och lokaler. Vi driver framgångsrikt försäljningen när våra uppdragsgivare vill sälja hela eller delar av sin verksamhet. Arbetsuppgifter: Företagsmäklarens roll är att leda processen från första kontakt och hela vägen till avtal och tillträde. Vi är även behjälpliga i att ordna företagslån och leasing. Du ska vara en Aktiv nätverksbyggare och självgående. Erfarenhet Goda kunskaper inom företagsekonomi, grundläggande kunskaper i ledarskap och goda säljegenskaper.Är du den vi söker och vill bli en av våra Elite Mäklare?Skicka iväg ditt CV & personligbrev till [email protected] Visa mindre